Unutmuştum mutluluk kelimesini Anlamını sadece sözlüklerde kaldığını biliyordum Yüzümdeki gülümseme yok olmuştu Gözlerim tekrar ağlamayı başarmıştı Tüm umutlarım tükenmişti artık aşktan yana… Nasıl oldu anlamadım Önce içimde bir mutluluk yeşerdi Yalanladım inanamadım Aynalara bakmaktan korkan ben Uzun zaman sonra aynada gülümsediğimi gördüm Sanki yok olan umutlarım geri geldi senle… Ama; sen nerden geldiğini anlamadığım melek önce gözlerime baktın tam yüreğin ortasına bir şey saplandı sonra elimi tuttun sanki kalbim durdu aslında o sarıldığın an yok mu? Nerede olduğumu anlayamadım işte o an… ilk defa gördüm seni o huzur dolu gözlerini… o cennet kokunun yok mu ah hala burnumda gözlerimdeki şaşkınlığım mutluluğa dönüştü ilk defa kalbim hem hızlı hem yavaş attığını hissettim…
dur şimdi iyi dinle sakın bana ben ne yaptım deme o sıcacık gülümsemen o gözlerindeki masumiyet yok yok dedim sana sen insan olmazsın bir meleğin kokusuyla uyandım sanki dünyada mıyım nerdeyim bilmiyorum… ama senin olduğun her yer cennet benim için..
geç kalmış sevdalara seslenişti benimkisi tek duamdı gerçek bir sevda bir haksızlığa isyandı çığlıklarım umutsuzlar rıhtımında… ben yalnızlığı beklerken çıka geldi aşk bana en umulmadık yerden….
Gözlerimin görmediği, gönlümün seni aradığı bir yerden Hoş geldin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unutulmuşları Hatırlamak.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unutulmuşları Hatırlamak.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
desene yüreğine birileri mutluluk tohumları serpmiş ümit'e ümit vermiş hadi hayırlısı bakalım:) çok güzel bir anlatımdı hadi bunu da söyleyim ve siyah bir gül bırakayım sayfana da gideyim bari...:)
siyahgül38 tarafından 10/20/2009 9:29:20 AM zamanında düzenlenmiştir.