Şimdi içimden off lar ve ahh lar çıkıyor aynı anda Yanıyor her yanım ızdırap yüklü Dillerim sus kaldı gözlerim ta o yanda Al kesikli candır bendeki Yanan her ateşin gölgesiyim şimdi Tan yeri ağarırken çöküyor gece Sancıların üstüne karabulutlar gelince Yandım oyy, battım oyy, bittim oyy oy.
Hüzünden geçiyorum alışık aşıklar gibi kapısında Kaydı gözlerim üzerine toprağına İşveler yaptı üstüne yemyeşil çimenlerin Kelepçe vurmuşlar gönlünün gir kapısına Sızılarken tüm beden dillerim ince ince Kesildi al kesikli canlarıma dil Akıyorken soluk soluk tüm nefesler Yandım oyy,kandım oyy, bittim oyy
Oyy başi bende başlamış belalı işvenazım Ne dert çektirirsin derin kuyulara ittiğin bana Kıl dönmesi aşklarla vurursun beni Mihrakında kös kös duran narının gölgesi Kıpırdatır mı can havli bir can buluşu Kör testereyle dilimlenmiş parça parça yüreğim Çekisiyor yar ızdırap tüten devşirilmiş yanları Yandım oyy, öldüm oyy, bittim oy…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AL KESİKLİ CAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AL KESİKLİ CAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi içimden off lar ve ahh lar çikiyor aynı anda Yanıyor her yanım ızdırap yüklü Dillerim sus kaldı gözlerim ta o yanda Al kesikli candır bendeki Yanan her ateşin gölgesiyim şimdi Tan yeri ağarırken çöküyor gece Sancıların üstüne karabulutlar gelince Yandım oyy battım oyy, bittim oyy oy.
Güzel ve duygulu yürek varolsun.Tebrikler çok güzel bir şiir okudum.Saygılar.
oyy şair oyy bu ne şiirdi böyle, can kesikleri, pare pare olmuş yürekler...
yıllar önce çok severek takip ettiğim bir dizide bir karekter vardı kuşcu isminde, orada başrol oyuncusu yusufa aşkı anlatıyordu; aşk adamı vurur, döne döne vurulursun, vuruldukça dönersin, döndükçe vurulursun, durma, aşıklar ölmez, ölen hayvan imiş....
diye devam eden bir anlatımı vardı nu hatırladım dizelerde şair...
var da yan şair, varda öl, var da bit...değilmi ki aşk var... al kesikler sarsın o canı, döne döne yan şair...
Şimdi içimden off lar ve ahh lar çikiyor aynı anda Yanıyor her yanım ızdırap yüklü Dillerim sus kaldı gözlerim ta o yanda Al kesikli candır bendeki Yanan her ateşin gölgesiyim şimdi Tan yeri ağarırken çöküyor gece Sancıların üstüne karabulutlar gelince Yandım oyy battım oyy, bittim oyy oy.
************************************************ Oy anam oyyyy! Yandım Allah nidaları ayyuka çıkmış... Bir hazim öyküdür sayfaya düşen... Efendim, hissettirdiniz. Saygım ve takdirlerimle...
Bilirsin dostum yanmak ölmek ve btmek değildir aslında. Tabii yanmasınada bağlı bu, ne için yandığınada. Pişmek ve olgunlaşmak içinse evet. Yok gam yükü ve kederle ise hayır. Tüm dertler biter bir gün. Açılır kapılar huzur için.
Güzel bir şiir.İç burkan bir yanı var dizelerin. Ağır bir hüzzam kokusu eşliğinde seyreden bir anlatım. Tebrikler. Selam ve saygılarımla.
aşk bulutlara varmak korlarda yanmak kör kuyulardan sönmekmi acep
selam saygılar