(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mai es biraz rüzgar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mai es biraz rüzgar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kızmıyorum sana beni sevmedin diye;bu eksik verdiğin paranın üstünü beklemek gibi birşey olurdu.Yetemedim diye kendimi eksikde görmüyorum,çünkü herzaman tokun karnını doyurmak zordu.Bende var olanlar,sende olmayanlarla beslenmediki,ben ve sen aynı at...lı karıcada iki çocukduk ''biz''onlara hep karşıdan bakıyordu.yanyana gelebilmek değildi sorunumuz,mavi denince senin aklına deniz benimkine yosun geliyordu.Aynı ortam farklı bağlantılar içinde sen kestirmeleri seçtin ben zoru.Hiç düşünemedin kestirmeden gidenler aslında hep gecikiyordu.Ve değdi ellerimiz bir kıvılcım düştü denize doğru.Ben tutuşmak için can atıyordum,sen benden olmadı bahanesiyle kaçış yolu.Bilemedinmi sevdiğim büyük odunları tutuşturan küçük odundu...(beraber yanmayacaktıkda ne diye tutuşturdun içten içe ve küçük küçük;ateş büyüdükçe biz küçüldük)
ÇOK SEVDİĞİM BİR YAZARIN DİZELERİYDİ YORUMUMA BAŞLANGICIM.. ŞİİRİNİZDEN ALDIĞIM BİR AVUÇ HÜZÜN VE BIR AH INSANA DİLEYEBILCEK EN BUYUK BEDDUA AŞKSIZ KAL AŞKSIZ AMAN ALLAHIM DÜNYADA BU ÜÇ HARFIN NE OLDUĞUNU BİLMEYENLER VARKEN ŞİİR YÜREKLİM BİZİM İÇİN BELKIDE BİR ÖLUME BİLE EŞ DEĞER... MUHTEŞEMDI MISRALARINIZ KIRMIZI BÖCUKUNUZUN YANINA YASEMIN ÇİÇEKLERİDE BIRAKAYIM BAHÇENIZ GÜZEL DİZELERİNİZ YASEMIN ÇİÇEKLERİYLE MISLER GIBI KOKSUN VE BENDE SONRAA GELENLER SAYFANIZA ANLASINLAR KI BIR DELI YUREKLI SEVDA MILITANI YASEMIN GEÇMIŞ BURDAN KUTLARIM ÖZEL DİZELERİNİZİ SEVGİYLE KALIN....
bir aşk kalmış geriye, paylaşmak mı daha güzel yoksa tamamıyla ikiye bölmeli miyiz sevdayı.
şimdi duvarlarımız rutubet, kan tutmaz bu sevginin güncesi ne kalırsa geriye, dünden bugüne ne kadar hüzün varsa, hep mavi, hep ma(v)i olmalı.
karanlık bu şehrin dar sokaklarında yürümek lazım şimdi, elimizde birkaç bavul ve yarınlara umudumuz olmalı. ki belki de o zaman, değersizliklere verilen değerin gururdan ötü olmadığını anlarız.
özgün ve farklı bir yaklaşım.bütün şiirlerinizi geriye dönüp okudum ve çok beğendim. hep mai yazan bu kalem, siyah bir duvara sırtını dayadığı andan itibaren sanırım biraz gam aldı, biraz da nem…
kara bir yürekte mai bir aşkı taşımak zordu zaten … kutluyorum.sevgi ve selamlar...
“hep”ler; hep sana
uçsuz…
“ bana senden kalan, her ne varsa, al...” desem;
zaten aşksız kalacağım…
.....
bu aşkı kim ekmiş yüreğe
bahçıvan kim ?
Şaire mi ? baktığı resim mi ?
çok şey kalır ya geride.Şaire, gitme ! demişse nafile cümleler kurmaya ne gerek...değil mi ?