oysa çoğul yalnızlıklar rıhtımındaydım ben hep gün sıyrılırken şehrin koynundan usul usul melâl denizlerine asude gemiler uğurladığım ve senin her sefer/e geç kaldığın
gün gelip hesap sorulduğunda aleyhime birer ayet ( gibi ) düştü adıma yazdığın her mısra yokluğun ölüme nazireydi zaten varlığın soluksuz üç nokta…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
uzun lafın kıs(s)ası -II- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
uzun lafın kıs(s)ası -II- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oysa çoğul yalnızlıklar rıhtımındaydım ben hep gün sıyrılırken şehrin koynundan usul usul melâl denizlerine asude gemiler uğurladığım ve senin her sefer/e geç kaldığın
Güzeldi duyumsadığım, güne yakışan şiire tbr ve başarılar diliyorum..
Su'ya dalmaktan, dalıp dalgalarıyla akışına misâfir olmaktan nedir kasıt bilmem ki. Dinlemek diyorum dilim döndüğünce, dinlenmek mahrecim aksânım yettiğince. Kim der ki san'at tarafına diye, kim der ki şekli şânı hayranlığımca. Uzağım oysa, adımlardan çokça fazlalık sayılan bir uzakta.. Kıyı köşeyi dertten bilip, düşlerini azık deyi sakınan bir ucu insanın bir ucu bilmem hangi bağrın yamacında..
Griden mâvi'ye yol söylemek, notası bahâr rotası yalnızlık. Güzeldir her kelimesi ilmin, söylemekten söylemeye tadı değişen bir engin deryâ. İlle usûlca, ille kâlb ile diz dize. Ama kalan varmış ama yıkılan, rûh'u olsun da nasılsa hepsi biz.
Hem dinlendiren hem dinlenen bu güzel çalışma için teşekkürler.. Kaçıp kaçıp seyri sefâ eyleyen gayrısı bilmez sükûnetin o dinmek bilmeyen acıyan sancıyan aynadaki gölgenin ıssızlığını.. Karanlığı katmıyorum.
hani gecenin uğultusuna kulak kesilmişizdir, farkında olmadan
hani ayın şavkında bir garip yaşamaklık akar üzerimizden
işte öyle içimizden akıp geçen bir şiir bu.