Sana ne gel diyebiliyorum artık ne de git Kal desem durmazsın bir dakika yanımda gidersin Sen varken kimseye gel diyemiyorum Ama bendeki senede git… Konuşuyorum ama konuştukça susuyorum Susuyorum, sustukça boğuluyorum Geliyorum tam sana geri dönüyorum Ulaşıyorum sana uykumdan uyanıyorum.. Koşuyorum tam yakalarken takılıyorum bir taşa Taşı atıyorum seni bulamıyorum… Ağlıyorum ama gülüyorum Gülüyorum ama ölüyorum…
Sen git diyorum ama kal demek geliyor içimden Kal diyorum ama ne fayda gidiyorsun Ulaşamadım Dokunamadım Koklayamadım Kaldıramadım bu acıları kovamadım… Kovamadım ama ben kaçıyorum….
Ben gidiyorum Uzağa gidiyorum Uykuya gidiyorum Nefes alıyorum Ama ; Yaşayamıyorum Ölüyorum… Ölüyor Ölü Öl…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öl.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öl.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:) bak bende bişeler diyeyim güzel bir sözdür sen doğarken herkes güldü sen ağladın öyle bir yaşam sür ki ölürken sen gülesin başkaları ağlasın... ne dersin güzel değil mi;)
ölüm her aklına gelince ah edip vah edip inleme böylelikle tanrıyı inciymiş olacaksın ecel kapını çaldıığında ortalığı teleşa verme o geldiği zaman sen zaten gitmiş olacaksın ;)
sen doğarken herkes güldü sen ağladın
öyle bir yaşam sür ki
ölürken sen gülesin
başkaları ağlasın...
ne dersin güzel değil mi;)