bugün kapalı kapılarımı açmak istedim hayata karşı çıkmak istedim yeniden dışarı güneşe doğru koşmak bir çocuk gibi oynamak istedim balonlarla sallanmak parklarda pamuk şeker yemek istedim.. koşmak istedim uçan kelebeklerin arkasıdan kırlarda üstüm yemyeşil olanakadar yuvarlanmak istedım yanlzılğımı atmak istedim kapı dışarı kötülüklerden kaçmak masum bir kente yerleşmek istedim bu kahpe şehirden uzaklaşıp sadece mutlu olcağım bir yere gitmek istedim yapmadım... seni burda bırakıp gidemedim senle kostuğum sokakları bırakıp gidemedim senle sallandığım parklarda dolaştım sensiz yine o cok sevdigimiz yerden izledm güneşi, deniz kenarından mevsim yazdı bense sensiz son baharı yaşadım bugün... açmak istediğim kapılara yaklaşamadan vazgeçtim içimdeki acılarla yüzleştim içimdeki aşkla... geçmişi hatırlattı bana yağmurlar.. bugün yine sana şah çektim bilmiyorum bu kaçıncı şah’ım ama bildiğim yine aynısı mat diyemedim... soğuk ve ıssız hayatıma geri dönüyorum... seni bırakıp gidemediğim bu kahpe şehrimdeki yanlızğıma... hıçkırarak ve sesizce ve sensizce...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sessiz Ve Sensizce şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sessiz Ve Sensizce şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.