Bugün sensizliğin hazanındayım artık Geri dönüşün için saydığım tüm sayılarım bitti Tüm umutlarım tükendi bu gün yokluğuna içiyorum Durduramıyorum gözlerimden akan kanlı yaşları İç çekiyor bana sanki en yankın dostum olan yalnızlığım Bu gece sanki benle yıldızlarda ağlıyor gidişine tek tek kayarak Her yıldızla benim umutlarımda kayıyor baksana gök yüzüne Yapamıyorum ben daha gidişine ağlarken sen şaşkınsın Çünkü daha ne olup bittiğini anlamadan bizi de bitirdin… Derin bir nefes çektim yokluğundan yine bu gece Gözüm bir saate takılıyor bir de kapıya Saat hep aynı gidişini beş geçiyor Hala gözlerimde ilk hayalinde kapıya bakıyorum Ben geldim diyeceğin anı hayal ediyorum Gözlerim o anda iyice boşalıyor sanki kör olucam Yapma diyor bana vefalı dostum yapma Değmez giden için diyor bak ben hep buradayım diyor Kızamıyorum ona bu sözleri için artık o kadar yorulmuş bir bendenim var ki Oracıkta yığılıp kalıyorum… Beni bıraktığın masada oturduğun yerde hayalin Son sarıldığım yerde ise yalnızlığım var Ve saat yine gidişini 5 geçiyor Ve ben hala döneceksin diye kapıya bakıyorum Ben daha yokluğuna alışamadan Şimdi göz yaşlarımla içiyorum gidişini Beni bıraktığın o son yerde Saat gidişini 5 geçe…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gidişini 5 Geçe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gidişini 5 Geçe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saat gidişini 5 geçe…
zamanı durdurmak istercesine
her geçen an acı
işkence misali
ne garip
işkenceyi çeken
acı çeken
kişi
sadece duran
gidene hava hoş işte
güzeldi
mir''m