(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAFAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAFAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiiri yazan Değerli insanın benim şiirimle ilgili söylediklerini şimdi daha gurur verici buluyorum.Tebriklerimi-teşekkürlerimi-saygılarımı sunuyorum...
Böyle derinlikli bir şiir niçin az okunmuş ,anlayamadım..?! Şahsen yürekten tebrik ediyorum..Yalnız sabah giderken tamam ama gecenin saçlarını toplaması biraz anlam kayması gibi hissettim..Yanılıyorsam özürler..
Ve sabah sırtını ufka verdi. Kararlı ve aceleciydi giderken, Apar topar, Saçlarını toplayan bir kadın gibi gece…
Kutlarım sevgili Selçuk güzel dizelerdi dostum ve final harika olmuş gerçekten.. yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle...
Yoğrulan hevesiyle, Bekletilmiş aydınlık. Ağarıverdi birden gök, Tatlı uykusundayken şehir.
Ve sabah sırtını ufka verdi. Kararlı ve aceleciydi giderken, Apar topar, Saçlarını toplayan bir kadın gibi gece… tebrikler selam olsun yüreğe ve kaleme saygılarımla
doğa unsurlarının insani özellikler yüklenerek anlatılmasını (ki ad aktarmasıdır bu) seviyorum.
özellikle de saçlarını aceleyle toplayıp giden bir kadın gibi gece...
mükemmel.
"doğum" şiirimi aklıma getirdi.
çok güzeldi, saygılarımla.