ölü bir aşkın toprağına gömsem yalnızlığımı dalsam derinlerine avuç avuç toprağını koklasam uzanıp alsam başımın üzerinde çırpınıp duran kanadı kırık kuşların çığlıklarını…
limandan uzağa düştü bütün gemiler düşlerim/izsiz..
koynuma aldığım öksüz korkularımı bir bir sarmaladım derin kuyulara attım senden başka ne varsa ruhumda ...çıplağım..
ellerim mi kirlenmiş zaman tortusunda Çizgiler mi eklenmiş alın yazıma yol mu kısalmış menzil mi yakın…?
s/en gerçeğimdin gözlerimde gördüğüm Şimdi adın içimde ki en kördüğüm... el izlerimizden anılara dökülen zamandı yaprak yaprak sürüklenen hayat peşinden, sebil ziyan…
soluduğum yokluğunda Ölümdür… ve… biraz daha nefes/sen/sizliktir ç/ektiğim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY SEVGiLi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY SEVGiLi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Buyuk askları gizleyemiyor buyuk ozlemleri tasiyan yurek, siir nasil tasisin, kalem aska durduktan sonra kutlarim sevgili dost yurek dolusu bir siir daha hep siirle saygilar
yine yandı sebil oldu yüreğim söyle bana yüzüm nere süreğim dağlar sen ol ben karını küreğim yar gelsen yoktur başka dileğim ************************************* rüzgar eser dal kırılır zar olur sevdan ile kainatım dar olur içten içten sevda böyle har olur delibaşım bekle elbet nar olur
Sevgili Yıldız içim daraldı .Sen bu türü iyi işliyorsu,n sevgi ve saygılarımla.her zamanki gibi haketmiş şiir.
s/en gerçeğimdin gözlerimde gördüğüm Şimdi adın içimde ki en kördüğüm... el izlerimizden anılara dökülen zamandı yaprak yaprak sürüklenen hayat peşinden, sebil ziyan…
soluduğum yokluğunda Ölümdür… ve… biraz daha nefes/sen/sizliktir ç/ektiğim…
Sanmayın ki gidene ağlar kadın! Gidenin giderken koparttığı yerdir onu ağlatan, orada bıraktığı yaradır. O yaranın hiç kapanmayacağını, kapansa bile izinin kalacağını bilir kadın; o yüzden ağlar. Ama bilir misiniz, ağlamak kadınları olgunlaştırır. Her damla, daha çok kadın yapar kadınları. Her damla bir derstir çünkü.....M.M KUTLARIM GÜZEL MISRALARINIZ SEVGİYLE KALIN.......
Şiir ve şair şaşırttı beni. Bazen anlamı bütünleştiren ahankler yakaladım ,bazense bügüne kadar defalarca kullanılmış söylemleri. Bir şiir ne kadar uzarsa o kadar yürek yakar. Çoğu kısmı yaktı. Yüreğine sağlık.
Hele de sevgiyle dopdolu yüreğini...