Dinleseydin eğer Anlatacaklarım öyle çoktu ki. Yağmur mevsiminde ıslanmayı Saçlarımızdan yüzümüze akan mutluluğu Sıcacık ellerinle, ellerimi tutuşunu Ve hiç bırakmamacasına yüreğimi Sana emanet edebilirdim...
Dinleseydin eğer Her sabah aynaya senin için baktığımı Özenle taradığım kara üzüm karası saçlarımı Heceleyerek söylediğim seni seviyorum tümcesini Ve tüm duygularımı sana emanet edebilirdim...
Dinleseydin eğer Her gece gökyüzünden kopardığım dilek yıldızımı Gündüzün berraklığını, bir ırmaktan payıma düşecek Billurları ve baharın getirdiği güzellikleri Sevgimi,mutluluğumu, gönlümü Canımı sana emanet edebilirdim...
Faili aleni olumsuzluklar yüzünden Kayboldu duygularım, inancım, sevgim İnandıklarım, umutlarım ve hayallerim Sanma ki seni unutamam terk edemem Vazgeçtim her şeyden, senden, kendimden...
Artık çok geç, dinlemesen de olur Çünkü bir çöl kadar ıssız Kör, sağır ve dilsizim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dinleseydin eğer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dinleseydin eğer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dinleseydin eğer, Her sabah aynaya senin için baktığım şefkatimi İtina ile taradığım saçlarımı/nı Hecelediğim seni seviyorum cümlelerimi Ve bütün duygularımı sana emanet edebilirdim... ama dinlemedin... bayramınzı kutlu olsun...
Yine alabildiğine hüznün fırtınası esiyor dizelerde Bilinmez ki hayat ağacında kaç çiçek açar dalda Kaçı güneş toplar da meyveye durur ömürde Kim bilebilir ne yaralar kabuk bağlar o bedende!
Çok güzel ve etkileyciydi dizeler. Çek beğeniyle okudum. Tebrik eder, Sevgiler saygılar sunarım.
Mübarek Ramazan bayramınız kutlar. Dost ve ailenizle mutlu , ve huzurlu geçirmenizi dilerim.
Sayende can çekişiyor tüm duygularım, İnançlarım inandıklarım, Yenilen pehlivan güreşe doymaz sanma Vazgeçtim, hem senden hem kendimden Artık çok geç, dinlemesen de olur. Bir çöl kadar ıssız, kör, sağır ve dilsizim...
Çok güzeldi inanın beğenerek okudum hatta 3 defa okudum desem yüreğinize sağlık sevgilerimle
Sayende can çekişiyor tüm duygularım, İnançlarım inandıklarım, Yenilen pehlivan güreşe doymaz sanma Vazgeçtim, hem senden hem kendimden Artık çok geç, dinlemesen de olur. Bir çöl kadar ıssız, kör, sağır ve dilsizim...
Güzel bir şiir okudum sayfanızdan. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla. Bayramınız kutlu olsun.
Sayende can çekişiyor tüm duygularım, İnançlarım inandıklarım, Yenilen pehlivan güreşe doymaz sanma Vazgeçtim, hem senden hem kendimden Artık çok geç, dinlemesen de olur. Bir çöl kadar ıssız, kör, sağır ve dilsizim...
Anlatamadınmı duygularını pes edersin..o sevda masalı bir nefrete dönüşür..kaleminiz daim olsun efendim..bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım