Yüreğini koy yüreğimin üstüne Elini uzat bana Kaybolurum sonra sensiz karanlıklarda, Tut yüreğimden, tut ki dursun çırpınışları Yoksa dayanamaz kaybolur sensizlikte...
Gecenin gözyaşları çiy damlası olup düştüğünde Sil ellerinle yanaklarımdan ama ne olur incitme Bir bir topla mendilinle...
Yaşam Bir Köprü; Kaç kere gelip geçeceksin üstünden Sadece iki, biri bu dünyaya merhaba, Diğeri ise ölüme…
Hasretini çekeceksin belki Dinmeyecek ağıtların uzun süre Elini siper edip alnına Bakacaksın güneşten yana Belki de uzak bir limana…
Bu bir rüya; Geldiğinde kendine Sabah olmuş olacak Ellerin ellerimde, rüyamız son bulacak
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rüya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rüya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen ömür bölünüveriyor ta orta yerinden Ve hayat devam eder acıları sırtlanaraktan Bazen çekilen o hasretlikler ağır olur ölümden Mazin yaşatır gözlerinden dökülen yaşlarıynan!
Çok hüzünlü ve etkileyciydi dizeler. Tebrik eder, sevgiler, saygılar sunarım.
"hepimiz varoluşumuza bir anlam ararız. kundak ile kefen arasındaki şeyin adı ömürdür, hayat değil. hayatı biraz da kendimiz yaparız.......( '' )
kutlarım güzel yürek sesinizi.................. YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM. MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER, BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA....
Ve hayat devam eder acıları sırtlanaraktan
Bazen çekilen o hasretlikler ağır olur ölümden
Mazin yaşatır gözlerinden dökülen yaşlarıynan!
Çok hüzünlü ve etkileyciydi dizeler.
Tebrik eder, sevgiler, saygılar sunarım.