(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSYAN DEĞİL ÖZLEM ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSYAN DEĞİL ÖZLEM ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O anda hissedilenleri yazıya dökmek yalnızca şairlere özgü bir haslettir. Bu güzel şiirinizle aslında hepimizin duygularına tercüman olmuşsunuz. Sizi kutlarken; daha nice nice bayramlara, sağlık ve huzur içinde erişmenizi dilerim. Saygılarımla.
ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR DAHA OKUDUM YÜREĞİNİZİN DERİNLİKLERİNDEN GELEN BU SESLENİŞİNİZ TAKDİRE VE ÖVGÜYE,ALKIŞA DEĞER, TEŞEKKÜRLER,SEVGİ VE SAYGIMLA,SELAMLAR...
artık bu çektiklerinden kurtulma zamanı şimdi yaşamın güzelliğini sana verdi rabbim onun için artık sana verilen ikinci yaşamın tadını çıkarmanı istiyorum sevgili ablam geçmişle üzülme geleceğe umutla bakmanı istiyorum ve güzel yaşamanı mutlu olmanı istiyorum mutluluk, güzellik ,sevgi, seni bulsun inşallah o güzel yüreğine sağlık dilerim sevgiler
Büyük sevdlar Büyük Aşklardan geçer, Yüce Allaha gitmek için yürekler sevgiye seçer .. Değerli Şairem, Nakış nakış işlenen satırlarda özlem vardı sevda vardı ahenk vardı Hepsi bir aradaydı.. Tebrikler . Saygılarımla
HakanKurtaran tarafından 9/14/2009 8:25:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok anlamlı dizelerdi ablam ,allah sabırlar versin bizlere Hangimiz kaybetmedik canlarımızı,aşkımı kansere verdim kucagımda bebek gibi baktım da çare bulamadım ,ben de yılbasını sevmıyorum ,o geceydı en siyah gecem benim de sevgimlesin canım. Allah sabırlar versin Rahmetle analım dualarımız onlarla.
canım yaa ne yaptın şimdi.... zaten bayram önceleri hep sinir stres olurum sen acılarımızı dağladın şimdi.... canım ablm benim yaaa.... onlar her daim bizimle hissediyorum bunu......... ........................................................... neyse .....gittim ben... seni seviyorum ..
dedigin gibi ablam. bu bir yüce buyruk,alin yazimiz... sözlerin ,özlemlerin asla bir isyan degildi... Ruhlari sad olsun o insanlarin... saygilarimla...
Hüzünlüdür ebedi göremeyişler,acı verir.Fakat taktir-i ilahi.Elimizden bir şey gelmiyor.Hele bayramlarda insanın yüreği bin kat eriyor.Özlemler iyice depreşiyor.Canan hanım,çok duygulandım okuyunca.Yıllardan beri gurbette olmak iyice duygulandırdı beni.Harika bir eserdi.Her şiirinizi büyük bir beğeni ile okuyorum.Harikasınız,duygu dolusunuz.Tebrik ederim can-ı gönülden.Selam ve sevgilerimi sunuyorum.
haklısın bence, bayramlar beni de sevindirmez, hüzünlendirir. hatta ilk gün bayram sabahı öyle bir kötü olurum ki, düşünmemek isterim ama başaramam. öğleye kadar hüzünlü yaşlarımı saklamaya çalışırım odamda. ancak öğle vaktine toparlarım kendimi. şiirinizi görünce aynı duyguları yaşadım sanki. kutluyorum. saygılar
Sağolun Selim can, sizleride üzdüğüm için özür ama işte hayat.. Ve biz bu acılarlada yaşamk zorundayız..Size sevdiklerinizle mutlu ve sağlıklı bir Bayram yaşamınızı diliyorum. Sevgi ile kalın.