- suya yazar gibi değil, mermere nakş gibi - yazılmış,
Ve fakat; gönderilmemiş bir mektup olduğunu biliyorum… ya da güftesi belli bestesi yitik bir şarkı… -ki, sadece mırıldandım yalan yanlış, yıllar yılı...
tek bilmediğim; ellerinin nasıldır coğrafyası ? belki müzmin bir aşkı yazmaktan bağlamıştır nasır. ve haleli gözlerin in derin yazgısı şimdi hangi mevsimi anlatır?.. kuruyan dudakların hangi yetim aşka söyler ninnisini, dindirir mi yüreğinin serzenişlerini?..
maziden kalan hangi an/delib geçer yüreğini ve koynundan her gece kaç andelib havalanır?..
yüreğin nasıl maveraünnehir? sonu kahir olan bu aşk bir sahrada nasıl filizlenir?.. aşkın okyanus kadar engin de, ellerim... batık bir gemi misali sezsizce, söylesene nasıl gizlenir?..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bil/me/diğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bil/me/diğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğin nasıl maveraünnehir? sonu kahir olan bu aşk bir sahrada nasıl filizlenir?.. aşkın okyanus kadar engin de, ellerim... batık bir gemi misali sezsizce, söylesene nasıl gizlenir?.
Nolur şiir yazmayın :)Kalbim duracak gibi oldu dizelerinizde gezinirken...Şairimm bu ne böyle..Harika yazıyorsunuz ve ben kendimden geçmekteyim galiba..Bağışlayın..Ama nolur devam edin..Saygı ve sevgilerimle..
yüreğin nasıl maveraünnehir? sonu kahir olan bu aşk bir sahrada nasıl filizlenir?.. aşkın okyanus kadar engin de, ellerim... batık bir gemi misali sezsizce, söylesene nasıl gizlenir?.. .... Gizlenemez. Ki nehrin ötesine geçmiş yüreklerden. Ya da ötelerin ötesine. Harika başka söz bulamadım inanın. Tebrikleriğimdir yazan kaleme sözlerim. Selam ve saygılarımla.
yorumunu gördüm, baktım altında cevap da var, " ben ne zaman bu yoruma cevap yazdım ki " diye düşünüyorum ben de :) senin şiirde de yazdım akşam saatlerinde deprem oldu konyada. onun korkusu ve tedirginliği var zaten. dedim "halisünayyon görüyorum herhalde" :) çok teşekkür ederim beğenin için, sevgi ve saygılar...
an/delib (delib) tekbaşına bir anlam yüklenmiyor ama AN/DELİF DERSEK Kİ "DELİF=YAVAŞ YÜRÜMEK" DEMEKTİR...ANLAM PEKİŞMESİ DE OLUR... ALT MISRADAKİ ANDELİB (BÜLBÜL) İLE YİNE SES UYUMU YAKALANIR...
YİNE ÇOK ÖZEL MISRALARDI MAİ... SELAM İLE...AŞK DAİM OLSUN...CG
ceyda hocam, an/delib derken ; maziden kalan hangi an yüreğini delip geçer demeye çalıştım. aslında an/delib demekten kaynaklandı bu ikilem sanırım,an/delip yazmalıydım. alt satıra atıf olsun okurken dil tamamlıyor zaten p'yi b'ye diye düşündüm.yazım olarak doğru olmadığının farkındayım. alt dizedeki andelip zaten bülbül anlamında. o sarih. onda problem yok :) dikkatinize hayranım. çok teşekkür ederim beğeniniz için ayrıca.. sevgilerle her daim...
sizde şiirin bütün şekillerine doymak mümkün... yıllar yılı mırıldandıklarımızn hesabını bize kestiler olur olmaz cümlelerden kasıt hep fatura bize çıkıyor bir yenik biz kaybetmiş oluyoruz... açıkçası gizlemeye ihtiyaçta yok sevgi hem söylemde hem eylemde yürekte ve aleni işte... sevgilerle
yüreğin nasıl maveraünnehir?
sonu kahir olan bu aşk
bir sahrada nasıl filizlenir?..
aşkın okyanus kadar engin de,
ellerim...
batık bir gemi misali
sezsizce,
söylesene nasıl gizlenir?.
Nolur şiir yazmayın :)Kalbim duracak gibi oldu dizelerinizde gezinirken...Şairimm bu ne böyle..Harika yazıyorsunuz ve ben kendimden geçmekteyim galiba..Bağışlayın..Ama nolur devam edin..Saygı ve sevgilerimle..