Okuduğunuz şiir 8.9.2009 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
isimsiz/im
taşkın pınarlar geçiyor önünden menzili uzak bir aşkın ve yol buluyor dudaklarıma aşındırıp yüreğimi
istemem bilmesin hiç kimse hatta sen bile bilme etinden ayrılmış bir tırnak misali acıyor yüreğim işte ince ince anlar mısın… ömre bedel anların ahıyla nasıl yaşanır ve bedeli nasıl ödenir ağlamaklı bakışların...
ellerin... hissediyorum; kıyısında durur saçlarımın tedirgin... ya tutmayacaktın ellerimi ya da ya da hiç gitmeyecektin…
unut/a/madım genzimi yakan tadını ellerinden içtiğim aşkın
üşüyorum... bir cenin gibi büzüştüğüm şu karanlık hayatın rahmindeyim; mahremine sığındığım bir gölge arıyorum belki de... haberin var mı isimsiz/im...
( seçkiye lâyık gören herkese teşekkürlerimi sunmak istiyorum,sevgi ve saygılar...)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
isimsiz/im şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
isimsiz/im şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÖYLE ÇOK YÜREĞİM VARDI Kİ ÖYLE ÇOK YASEMİN ÇİÇEKLERİ VARDI Kİ GÜZEL DİZELERİNİZDE KOSAKOCA BAHÇELERE SIĞDIRAMADIĞIM ÇiÇEKLERİM MİNİCİK KELEBEKLERIM VARDI İSİMSİZİM SAĞNAKLARDAYIM SAYFANIZDA KUTLARIM ÇOK OZELDI SEVGİLER.............
istemem bilmesin hiç kimse hatta sen bile bilme etinden ayrılmış bir tırnak misali acıyor yüreğim işte ince ince anlar mısın… Günün şiirini yazan yüreğini kutluyorum az ama çok şey ifade eden mısralar sevgilerimle
üşüyorum... bir cenin gibi büzüştüğüm şu karanlık hayatın rahmindeyim; mahremine sığındığım bir gölge arıyorum belki de... haberin var mı isimsiz/im...
aradığım aşkım değil...aşk benim... önemli olan Sen misin ? hayır ! sevilmek isteyişim...
neden böyle hissettirdi şiir... bilmiyorum... isimsiz/im e takıldım...dönüyorum...dönüyorum...
isimsiz/im ; senin nazarında bir ismim bile yok,gönlünce "isimlendiremediğin"im; ve aynı zamanda sen de isimsizsin,gönlümce "isimlendiremediğim"sin demek...sanırım oldu :) sevgi ve saygılar...
okuyucuya yalın diliyle şiir ziyafeti sunmuşsunuz ve tüketilme de yerini alan şiirinize tebrikler mi demeliyim? acaba beğendiğimiz şiiri seçtiklerimiz listesine koyuyor muyuz veya koyuyorsak kaç kere dönüp okuyoruz? her iyinin bir de kötü yanı oluyor. saygımla.
kıvanç eren tarafından 9/9/2009 2:00:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
beğendiğimiz şiirleri seçtiklerimiz listesine alma ve seçtiğimiz şiirleri okuyup okumama konusuna vereceğim cevap kişisel olur,elbette seçmek arada bir okumak gerekebilir,lakin ben seçtiklerime eklemek yerine bilgisayarıma kaydedip, arşivlemeyi tercih ediyorum mesela. bir tercih söz konusu...
şiirde anlaşılırlığı ve yalın ifadeleri severim, onun bir sonucu...tabii ki bu da bir tercih,tarz... çok teşekkür ederim beğeniniz için,sevgi ve saygılar...
üşüyorum... bir cenin gibi büzüştüğüm şu karanlık hayatın rahmindeyim; mahremine sığındığım bir gölge arıyorum belki de... haberin var mı isimsiz/im...
üşüyorum... bir cenin gibi büzüştüğüm şu karanlık hayatın rahmindeyim; mahremine sığındığım bir gölge arıyorum belki de... haberin var mı isimsiz/im...
üşüyorum... bir cenin gibi büzüştüğüm şu karanlık hayatın rahmindeyim; mahremine sığındığım bir gölge arıyorum belki de... haberin var mı isimsiz/im...
ellerin... hissediyorum; kıyısında durur saçlarımın tedirgin... ya tutmayacaktın ellerimi ya da ya da hiç gitmeyecektin… BU HARİKA ŞİİRİ YAZAN GÖNÜLÜ KUTLUYORUM.SAYGILARIMLA...
hiç kimsenin bilmesini istemedi...hatta isimsizin bile bilmesini. derin derin soluklanan yaşlı bir bedenin nefesinin kıvamına varması gibi. duru bir günde ufuk çizgisine uzanan bakış gibi. ve yalnız başına içten içe ağlamak gibi. ağır bir yaşam varmıdır?
şiire tırmandıkça izleri görmek kolaylaşıyor. dil çok yalın. izler belirgin...
üşüyorum... bir cenin gibi büzüştüğüm şu karanlık hayatın rahmindeyim; mahremine sığındığım bir gölge arıyorum belki de... haberin var mı isimsiz/im...
ellerin... hissediyorum; kıyısında durur saçlarımın tedirgin... ya tutmayacaktın ellerimi ya da ya da hiç gitmeyecektin… .... Şimdi haberin varmı isimsizim...
Harika bir şiir.Çok duygulu bir anlatım. Geceme düşen en iyi şiirlerden. Kutluyorum. Selam ve saygı ile.
çok teşekkür ederim beğenin için. bu arada bizim yorumlar sanırım yine uzayda çarpıştı.ben senin şiire yazarken yorumlamışsın. bu iki oldu :) hayırlısı... sevgi ve saygılar...
"menzili uzak aşkın" ne kadar koşsa da ayaklarımız ah batası dünya çekiyor bizi batağına
ağlamaklı bakışların bedelini ödeyemez, yıkayamaz hiç bir zemzem derim kendimce...
hayatı biz kararttık, hem de mahremine uzatarak kirli ellerimizi aslında su gibi tertemizdi, su gibi her kiri de içine aldı ama su gibi temizleyemedik akanı maalesef...
...........şiir insana çok şeyler yazdırmalı işte, ben yazdıkça mutlu oluyorum okuduğum şiirlerde sizde de bunu yakaladım ve çok beğendim, kaleminizin izine toz değmesin değerli şair....
beğenin ve yorumun için çok teşekkür ediyorum. onur verdi... bilsen ki bu şiire katkın ne büyük; şiiri tamamlarken ve eklerken kaç kez dinledim profilindeki müziği : elfida... tüm iyi dileklerimle, sevgiler...
Çok ahenkli dizeler...Şiirin gerçekten şiir gibiydi üstad.Bu arada enerjine hayranım.Bir yandan böyle güzel şiirler yazıp bir yandan da bana laf yetiştiriyorsun ya...herkes yapamaz bunu.
eyvallah sevgili zümrem, öğretmenlik hali işte :) başlayınca susamıyorum... baktın ki böcek yok valla isterim böceğimi sabah okulda, yakalarsın bahçeden :) sevgiler...
yaa böyle, şiirlerine bile yorum yapmaya çekindiğim isimlerden yorum ve beğeni alınca bir garip oluyorum :) çok teşekkür ederim sevgili nihan, öyle bir yer , öyle biri elbet var, bir parça şair etti beni...
KOSAKOCA BAHÇELERE SIĞDIRAMADIĞIM ÇiÇEKLERİM MİNİCİK KELEBEKLERIM VARDI İSİMSİZİM
SAĞNAKLARDAYIM SAYFANIZDA KUTLARIM ÇOK OZELDI SEVGİLER.............