bilemiyorum ki; hiç tatmadım şarabı. tek sarhoşluğum aşktandır… ve yüreğim, için için yanan bir köz taşır yıllardır…
tüm bunları söylerken şimdi ben, yaslamışım Fırat’ın kıyısında bir tepeye sırtımı; karşımda Munzur … zılgıtlar arasında ay doğuruyor; hava sancılı… gök sancılı… dağ sancılı…
alıp basıyorum dolunayı göğsüme buz gibi… sönmüyor yüreğimdeki köz, ay da işe yaramadı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dağ ve dolunay şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dağ ve dolunay şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk gelirken çıkarır ayak seslerini..sonrası hep ateş, hep kor..beyhude arayışlar söndürmez elbette yürek yangınını... güzeldi..teşekkürler saygımla...
Anlamlı ve düşündüren dizeler belki sevgi için yazıldı belkide değil bu şairin insiyatifinde tabiki serbest nesirde başarılı dizelerdi kutladım.Yunus diyarından selamlar.
Ben tattım Şarabı da Rakıyıda ama Aşk kadar baş döndüren bir bir alkol henüz keşfedilmedi sanırım....Gerçek bir aşkın yanında Rakıda Şarapta Şerbettir bence ......Yüreğinize sağlık....Saygılar........
tebrik ederim güzel yürek ve dost...