Şimdi tarifi zor bir sızı var yüreğimde İnceden inceye yayılıp Sonra büyüyen sancılarım. Anlamışsındır, Beni tanırsın! Öyle kolay kolay kabullenmem her şeyi Pes etmem. Yetinmem payıma düşenlerle __‘’ eyvallah ‘’ deyip alıp başımı çekip gitmem. Baş eğmem yazgıma, bozguna,bozguncuya da Korkmaz sokardım sokmasına çomağımı ağıla Ammaaa; Yapmadım, yapamadım. Gülü gülle tarttım. Gülün kıymetini ancak bülbül bilir diye Gülü, bülbüle sattım. Nasıl olsa; Varlığında,yokluğun da birdi aslında Ne var sayabildim Ne yok sayabildim Ne de silip atabildim. Sendin mecburiyetim! Senin yüzünden soysuza boyun eğdim, Senin yüzünden dönüşü olmayan yollara girdim, Senin yüzünden bir bir yaladım tükürdüklerimi! .. Hep sen oldun benim bileğimi büken Sen oldun benim yüreğimi acımasızca çürüten Hep sen oldun,ömrümde ömür tüketen. Ama ne çare; Şimdi bir başkasında kolun.
Demek ki sen beni bir hiçe saydın Demek ki sen beni bir piçe saydın Demek ki ben senin için bir rüyaydım Uyanınca defterden silindi kaydım Dağ yürekli küheylanım Sana dağlar olsun ah_üzarım Yokum artık gözün aydın Yar üstüne yar seversen Kalırmı hiç adamlığın. Seni yoktan ben yarattım Kanımla hamurunu yaptım Canımın yarısını kattım Seni demek ki çok abarttım. Şimdi söyle fiatın ne? Üç kuruşa beni sattın! ..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENDİN MECBURİYETİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENDİN MECBURİYETİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.