Zühresi kaybolmuş, karanlık, Ayaz bir geceyi yükleyip sırtına Yüreğindeki dikenlerle Ardında, Onca ahlar bırakarak Bu serseri yüreğinle bana neden geldin ? Yaşanmaya dair ne kaldıysa Öldürüp içimde birer birer gömdüğüm, Mezarlığa dönmüş yüreğimde Acılarım nasır tutmuş, Habis bir yara gibi büyüyen sessizliğimde Adımın bile ne olduğunu çoktan unutmuştum. İsyan edecek kadar yazgısız, Umutları yok olmuş, infazı bekleyen Bir kader mahkumu kadar çaresizken , Hüzünlü bir hikâyenin İç acıtan kelimeleri kadar suçsuz Ve yorgundum Geldin. Karanlıktı gelişin ! Gözlerin kadar karanlık bir geceydi Belki bu yüzden göremedim Yüreğindeki kırgın bir gülün, yüzüne düşen gölgesini Dalgaların usul usul vururken kalbimin kıyılarına Sorgusuz sualsiz bıraktım yüreğimi sularına Fark edemedim çalkantılı bir denize doğru yüzdüğümü Kulaç attıkça derinliklere __ Bana güven ve sadece gel ‘’ dediğinde . __ Sana güvendim,peşinden geldim Akıntıya karşı çektim küreklerimi Rüzgârına, boranına, imbatına dayandım Gelgitlerinde günlerce kayboldum. Dalgalarınla boğuşup, Tükendiğimde yoktun ! Şimdi ; Seni neden bu kadar sevdi Ve sana Neden bu kadar inandı diye Cezalı yüreğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CEZALI YÜREK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CEZALI YÜREK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika betimlemeler...herşey yerli yerinde hande ce olmuş şiir.Siz yine yüreğinizi cezalandırmayın...son günlerin modasına uyup bir sevgi açılımı yapın.Çok beğendim arkadaşım içeriğiyle,duygusuyla mükemmel olmuş.Tebrikler.