(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALNIZLIĞIN KISKACINDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALNIZLIĞIN KISKACINDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hedefi orta yerinden vurmadan son kurşun ... ne diyeyim ..vurgular süper bide ses yanık yakışıyor.. yaşadıklarını iyi bildiğimden olsa gerek ..acı veriyor dinlediğim şiirlerin... sen hep gülmelisin ..mutluluğa ..sevgimlesin ..
Umutlar tükenmesin değerli şairem,yalnızlığın ,hüzünlerin girdabında sürüklenmsin güzel yüreğiniz.Muhteşem bir eserdi.Her şiirinizi ayrı ayrı beğenerek okuyorum,var olun.Tebrik ederim,sevgi ve selamlarımla.
Sevgili Canan Hanım şiiriniz sesiniz yorumunuzla çok hoş çok güzel bir şiir okudum dinledim..Hüzünlü dizelerdi hüzünlendirdi şiirdi tebriklerim yüreğinize yüreğimden sevgilerimle
yürekten kutlarım efendim,teşekkürler,sevgi ve saygımla,selamlar..
not: bestenin notasını buldum en kısa zamanda temize çekip göndereceğim çok özür dilerim bir şarkıyı becerip de yollayamadım affedin lütfen saygımla...rica etsem bir kez daha adresinizi özel mesajla yollar mısınız yaşlılık işte neyi nereye koyduğum bilemez oldum artık hoşgörün lütfen,selamlar...
oktayzerrin tarafından 9/2/2009 8:46:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
İyiki girmişim bu sayfaya şaire yoksa bu usta yürekten çıkmış sesi duyamıyacaktım. Bakarsınız yarın gelir anka kuşu kanatlarını açarak kimbilir..... Kaleminizi kutluyorum.
ŞİİRİN HER BİR BÖLÜMÜ AYRI GÜZELLİKTE VE BİR BÜTÜNLÜK İÇİNDE YÜREĞİNİZDEN KALEMİNİZE YANSIMIŞ YORUMDA AYRI BİR RUH KATMIŞ YİNE HÜZÜNLÜ BİR ZEVKLE OKUDUM TEBRİKLER TEŞEKKÜRLER
Umut ve zaman bütün acıların nikahını çözer sayın şairim... Yeter ki taşınabilsin yürekte ... Kutluyorum şiirinizi.. Çok güzeldi.. Yorumunuz da öyle ... Kutluyorum saygı ile ....
dinlerken yazmadan yapamadım.vallahi bravo ablam.tebrik ederim.bir çok sesli dosya ekleyenden çok çok iyisin.yorumuna zaten söz etmem.saygımla.eyvallah
Teşekkürler sevgili kardeşim, eskisi gibi değilim artık seskiden her gün yazardım şimdi haftada bir yada on günde yazabiliyorum :-) yaşlılık ablası birde artık metaryal kalmadı sanırım...Hayırlı Ramazanlar dilerim sevgi ile kalın.
canan ablam merhaba.hayırlı ramazanlar diliyorum.maşallah her gün bir dosyan var.derya gibisin ablam benim.her ne kadar yazmazsamda (hoşgörüne sığınarak):):):) takip edildiğini unutma.sevgim saygım size canan hn.
ne diyeyim ..vurgular süper bide ses yanık yakışıyor..
yaşadıklarını iyi bildiğimden olsa gerek ..acı veriyor dinlediğim şiirlerin...
sen hep gülmelisin ..mutluluğa ..sevgimlesin ..