(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Deli Yüreğim Deli Fişeğim ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Deli Yüreğim Deli Fişeğim ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah sevgili şairim yüreğimiz gözlerimizin gördüğü gerçeği algılayıp onların gösterdiği yöne gitmeyi başarmış olsaydı inanın hiç bir zaman bu kadar acı çekmek, hiç bir zaman onu bu kadar uyarmaz ve onu bu kadar hırpalamazdık.
Mantık ile yürek. İkiz kardeş gibidirler ama aynı yumurta işkizi değil ayrı yuöurta ikizidirler. Biri mantığını koyarken ortaya diğeri duyguları ile hareket etmeyi ve yüreğinin onu götürdüğü yere gitmeyi yeğlemiştir hep. Mantığımız ne kadar bağırısa bağırsın o hep kapatmıştır kulaklarını ve çıkmıştır yola. Yoktur geri dönüşü o yoldan çünkü sevği denen o ölümsüz duygunun esiri ( her birimizin istediği de budur zaten) olmuştur.
Bırakın yüreğinizi. O yanlış da yapsa durup kendini tamir etmesini bilir.
ablacığım yine yüreğini ortaya koymuşsun bu yüreğe bu kadar yüklenmek bence doğru değil tabiki hala yaşıyor ve daha da yaşamalıdır ve onu yaşatan dışardan değil içerdeki sevgi ve yaşamak tutkusudur ben bu tutkuyu alkışlıyorum hep harıka yazan ellerine yazdıran yorgun yüreğine sağlık diliyorum sevgiler
Güzel bir sevi ve özlem şiiriydi kaleminizden yansıyan üstadem ve o güzel sesinizle daha bir anlamlı kılınan şiiri yazan yüreği ve kalemi kutluyor saygılar sunuyorum...
Değerli Üstadem, Deli Fişek yürekler her dem orda yiğittir, Nerde gönül yarası, tutup oraya seyirtir. Kor ateşi onunda sol yanında birikir, Yaşamanın gayesi size sevmekten gelir....
Yitirilen her yalnızlık dahi özlenir miş, Kimbilir İnsanoğlunun doğası belkide kazanmak kadar kaybetmek te var yaşam da,,,, Tebrikler içten bir haykırış tı
BAYKARA tarafından 8/28/2009 1:30:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
Canan Hanimcigim ,misralar duygu deryasi olmus. Cok guzel anmlam ve duygu dolu bir siir . Siirinizin son kitasi aldi goturdu beni . Bu guzel yurege zeval gelmesin dilegimle , kucak dolusu sevgilerimi iletiyorum.
her yürekte yarım kalmış bir pişmanlık yaşanır ablam keşkeler geriye sarılabilse belkiler olmasa nice olurdu halimiz hayatın her bahanesinde yine yanan yüreğimizdi sevigler saygılar ablası...
Duygu dolu yürek,sızı içinde yaşamışsa,elbet bunun izlerini taşıyacaktır.FAKAT ŞUNU SÖYLEMEK İSTERİM,DUYGUSUZCA YAŞAMAKTANSA,DUYGU DOLU YÜREKLE YAŞARIM,VARSIN YORULSUN YÜREĞİ.TEBRİK EDERİM CANAN HANIM,YİNE HARİKA DİZELERDİ.ÇOK HARİKA BİR KALEMSİNİZ.SELAM VE SAYGILARIMLA.
işte şiir
işte şair
tebrikler
mükemmeldi ...
şiiri
şairi
yüreği
ve duygu yüklü dizeleri
candan kutlarım
saygılarımla....