ellerinle ısındı yaz, iki dalga boyuydu haz ve naz düş ısırığı elmadan dudağımda kalan yasak tat ılıman mevsimde nefesinde durakladı an şehir içini çekerken sendeledi gün düne bakarak balkon bakışı marina tablosu ve yelkenliler açık denizde açık bir yaraydı hasret sır küpleri saklı denizlerde kumdan kalelerde yıkıldı hayat!
ki hiç unutmadım; rüyalardan saçlarıma düşen güneşi geceyi üstüme örttüğümde üşümedi yüzüm öylece duruyor bıraktığın tuz yanık tende deniz kokusuyla meltemin çaldığı saz.
vakitler sökerken saçlarımdan çocukluğun kurdelesini aşk fukarası gönlümde akan su saklısı sektiğim taşlara düşürdüm alıngan yanımı köksüz düştü içimde açan çiçek korosu gökyüzü terk etmeden önce yağmuru bu son ağlayışım olsun.
buluttum gözlerinde yağmadan önce biriken çukurlara saklı içimle kirpiklerimden geldi geçti sıra sıra çisentiler özlemek göl misali durgun döktükçe sözleri dilimden harelenir su damlası beden rüzgâra karışır eser geçer sayısız seherler.
tanıdık şimaldi yüzünde kaldı esirliğim hiç boyamadan gökyüzünü maviye küsmeden önce gözlerim yeşile denize karışan ellerin ellerime dalgayken iç denizimde limandın bir zaman sen…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
zaman uyuyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
zaman uyuyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ellerinle ısındı yaz, iki dalga boyuydu haz ve naz düş ısırığı elmadan dudağımda kalan yasak tat ılıman mevsimde nefesinde durakladı an şehir içini çekerken sendeledi gün düne bakarak balkon bakışı marina tablosu ve yelkenliler açık denizde açık bir yaraydı hasret sır küpleri saklı denizlerde kumdan kalelerde yıkıldı hayat!
Yıkılmanın bir diğer adıda yeniden doğmak değilmidir...Ne çok hayatlar yaşarız kısacık ömrümüzde... Her zamanki gibi keyifti seni ziyaret etmek... Yüreğine sağlık... İlham perilerin seni şaşırtmasın... Sevgimle ve şiirle...
Hani imge bir yere kadar şaşırtıyor insanı, ama bir de şiire içtenlik ve sadelik gelince daha da çok okutuyor kendini. Ne kadar sade kelime varsa diğerleriyle birleşik öyle güzel oluyorlar ki, anlatamam. Resimde huzur veriyor hani, yeşil ve mavi ne kadar güzel duruyor. Bir zaman diyerek başlıyor ve en sonunda da limanda bitiyor birden. Gökyüzü mavi, bulutum henüz beyazını tamamlamamış bir gelinlik kadar narin. Gece orta yerde, nazar boncuğu ve titrek bir eylül vakti.
Çocukluğumu alıyorum yanıma şimdi, kirli paltolunum çamurlu kazağım ve yaralı ellerim kadar acısa da geçmiş, özletiyor kendini. Dalgalar yüzümü ıskaladığı zaman ben hep orada bekliyor olacağım, uyandığında yanında sadece seni görmek için.
buluttum gözlerinde yağmadan önce biriken çukurlara saklı içimle kirpiklerimden geldi geçti sıra sıra çisentiler özlemek göl misali durgun döktükçe sözleri dilimden harelenir su damlası beden rüzgâra karışır eser geçer sayısız seherler
sayfasında her zaman şiir bulduğum güzel bir kalem tadında bir şiirdi tebrikler selamalrımla
Yaz turizminin hiç maviye boyamadığın gökyüzü mavisimi desem yoksa Göcekte ölü deniz yeşilimi, İyi ki YUNAN ADALARIna tur yok çatıları kırmızı tüm duvarları beyaz iç dünyanın yansımalarını aktarıacakmışsınız şiirinize...
Süper ya... harika bir çalışma... ben beğendim şahsen. Kutlarım...
tanıdık şimaldi yüzünde kaldı esirliğim hiç boyamadan gökyüzünü maviye küsmeden önce gözlerim yeşile denize karışan ellerin ellerime dalgayken iç denizimde limandın bir zaman sen…
Şimdi deniz suyunu çekti Limandan,limanlardan çoktan geçtim ben Kaybettim yolumu son izini sürerken Ne korkular yaşadım ben Kim demiş çok erken ! N'olur dökül saçaklarımdan inci inci Son buse de gülerken
Merak ettimdi! Dedim,şair devam etmek isteseydi acaba daha neyi düşlerdi?
tanıdık şimaldi yüzünde kaldı esirliğim hiç boyamadan gökyüzünü maviye küsmeden önce gözlerim yeşileımla. denize karışan ellerin ellerime dalgayken iç denizimde limandın bir zaman sen…
Ne denirki değerli kardeşim harikaydı. kalemin kelamın sonsuz olsun. Sevgim saygım niyzlarla..
düş ısırığı elmadan dudağımda kalan yasak tat
ılıman mevsimde nefesinde durakladı an
şehir içini çekerken sendeledi gün düne bakarak
balkon bakışı marina tablosu ve yelkenliler
açık denizde açık bir yaraydı hasret
sır küpleri saklı denizlerde
kumdan kalelerde yıkıldı hayat!
Yıkılmanın bir diğer adıda yeniden doğmak değilmidir...Ne çok hayatlar yaşarız kısacık ömrümüzde...
Her zamanki gibi keyifti seni ziyaret etmek...
Yüreğine sağlık...
İlham perilerin seni şaşırtmasın...
Sevgimle ve şiirle...