Bir sabah uyanacaksın Yine ve yeniden. Dağılmış olacak yorganın İçinde fırtınalarla… Ellerinde geceden kalma, Nikotin kokusu. Genzinde acı su Ve açılmamaya inatlaşan Bir çift göz Zorlayacak güneşi görmeni
Bir öğleni bekleyeceksin Vakit kol saatinde esir Gitmeyecek Tükenmeyecek gün Kimse çalmayacak kapını Postacı uğramayacak Ve uğramayacak elektrik şirketinin O selam vermeye muhtaç olduğun İnsan sesi
Bir akşam güç bela İndireceksin güneşi dağın ardına Çekeceksin ayın ve yıldızların iplerini Çekeceksin geceyi olanca kahrıyla El pencerelerinde şen ışıklar olacak Dolu dolu haneler özleyeceksin Kimi kavgalı, kimi cenazeli İlle de kalabalık İlle de omuz omuza
Duvarlar gülecek haline Yerdeki el halısı Boş koltuklarda ağırlayacaksın Yoksulluğunu ve kimsesizliği Ay başını beklemediğine güceneceksin Olsa da başını okşasam Olsa da cebine harçlık koysam diyeceğin Bir torun özleyeceksin Bir akşam Kilitlemeyi unutacaksın kapını Göz göre göre… Pencerelerini tırmalamayacak Sokak kedileri. Uyanmana yakın ertesi sabahlarda…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
filmin en can alıcı sahneleri bunlar. oturacaksın kalabalığın ortasına bir merhabaya gülümsemek isteyeceksin... bir çift göze hasret öylece kalakalırsın kalabalıkta. öylece mahzun ve öylece münzevi. ahh, sevgili asran, caddeler dolusu kalabalıkta haykırmalarını duyan olmaz ya, işte ölümün tadı o olsa gerek diyorum ben. eyvallah.