Topladım kırık dökük oyuncaklarımı Ve düşlerimi… Al sağlam kalanları Ver benim olanları Oyunbozan ben olayım At beni çadırından Hadi vakit tamam Kapat gözlerini Gidiyorum… Oyun bitti…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
oYuN BiTTi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
oYuN BiTTi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Topladım kırık dökük oyuncaklarımı Ve düşlerimi… Al sağlam kalanları Ver benim olanları Oyunbozan ben olayım At beni çadırından Hadi vakit tamam Kapat gözlerini Gidiyorum… Oyun bitti…
**sana has bir tarzın var kısa ama öz..oyuncalarımı kimseye vermem ben:) şimdi prensesim oynuyor ama:)..sevgimle**
:)) küçüktüm ve her oyuncak benim sanırdım senin denilen..bir bebeğim vardı yıllarca oynamaya kıyamadığım..sonra yıllar geçti ve benim bildiklerim baktım hiç benim olmamış...bebeğim gibi..şimdi nerede bilinmez :(( biz vermesekte alanlar var sevgili züleyha.. safa verdin sayfama sevgimle canım...
Hayatta yarım kalmamış hangi oyunumuz kaldı. Tebrik ederim çok güzeldi. Kucak dolusu sevgilerim ve kır çiçeği gelinciklerimi döküyorum yüreğinize sağlıcakla kalın...
Topladım kırık dökük oyuncaklarımı Ve düşlerimi… Al sağlam kalanları Ver benim olanları Oyunbozan ben olayım At beni çadırından Hadi vakit tamam Kapat gözlerini Gidiyorum… Oyun bitti…
güzel dizlerdi tülay hanım kaleminiz daim olsun:))
zaten bütün ouyunlarımız yarım kalmıştı ne vermişti hayat ki sen bana umduğumun fazlasını verseydin benim mızıkçı benim oyun bozan biliyorsun hiç bir oyun tek başına oynanmaz olsun ben içimde oynayacağım bütün oyunları sevgiler saygılar
oyunların diliyle paylaşım...çok güzel... "biliyorsun hiç bir oyun tek başına oynanmaz" bazen mecbur kalabiliyor insan..kendi kabuğuna çekilip sessizce oynuyor...buna oyun denilirse tabii teşekkürlü saygılar...
oyun bitti kısa anlatılmış ben yazmış olsaydım bunu ki vardır bir şiirim oyun bitti diye daha uzun daha yüklü olurdu bence sende yazabilirsin haydi devrimcan göreyim seni..
bezden bebeklere söz geçirdiğimiz gibi olmuyor hayatta...
güzel şiirdi
sevgiyle...şiirlerle kalın