(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Suyun tersine aktığı yerde dönenmekteyiz Kınını kestiği yerdeyiz kılıcın Lâl güller açtığı yerdeyiz acının
Gel dokun dokunabilirsen
Dem leylî yalnızlık
ŞAİR LALE ,GÜL LAL OLMUŞMU BİLMEM AMA BAK YAĞMURDA LAL ,LEYLİ OLDU.YİNE DEDİM BU ŞAİR BU DÜNYADAMI DİYE .DOLU DOLU ŞİİRDİ YİNE ÇOK TŞKLR SAYGILAR SELAMLAR..
lâl bir gülün gölgesinde demlendi şehir serencamımıza düşerken şiir yanmakta süreyya leyli yalnızlıkta
bazı şiirler vardır okur geçersin bazıları ki okur kalırsın döner dolaşır yine okursun her okumada bir kapı bulmanın anahtarı aramanın keyfi bir başkadır ki o kapı ardı kimbilir ne sır dolu belki bir şiir karşılar içinde seni belki bir başka kapının ihtişamı
şiirle hemhal olmanın sayfaya yansıması kendiliğinden çözer hecelerin dilini
ey şair şiirler okuyacağım bir sayfa bulmanın keyfi ile kutladım ve tebrik bıraktım çokca dilediğiniz kadar alın şiir adına saygımla
Suyun tersine aktığı yerde dönenmekteyiz Kınını kestiği yerdeyiz kılıcın Lâl güller açtığı yerdeyiz acının
Gel dokun dokunabilirsen
Dem leylî yalnızlık
Suyun tersine aktığı yerden uzanıp da alabiliyorsak bir damla su, kının kestiği yarayı küçük bir yara beszi ile bile sarmak için çabalayabiliyor ve var gücümüzü ortaya koyabiliyorsak kanın durması için , güllerin sevgi ve umut verdiği yerde durup biraz olsun onların kokusunu deva yapıp acılarıızı dindirme çabası içinde olabliyorsak her birimiz. korkmadan dokunabilirse yaralardan akan irine eller yalnızlıklardan kurtulmak için bir adım atmış olmaz mıyız sayın şairim.
Mutluluğa bir adım atmanızı diliyor kaleminizi kutluyorum. Saygılar yüreğinize.
başarılı, oldukça sağlam bir çalışma.ilk kez gün ışığına çıkmış imgeler göz kırparken okuyucusuna ustalıkla kullanımı ve dildeki sadelik şiire hakimiyeti de beraberinde getirmiş.. çıtası yüksek bir şiirdi..başarılı bir nabızdı şiirde...
sayfaya yeni geliyorum...lakin siz de sanırım bir moladan dönmüşsünüz...
muhteşem... her şiiriniz,bundan sonra takibimde...sık sık yazmanız temennisiyle şairsiniz...şirsiniz...belkide daha bir şey.. sevgimdesiniz... hele ki ben vav'ı çok severim...bu şiir seçkiyi çoktan hak etmiş...güne düşmesi gerekirken... üstelik !
hımm...bi şey daha...eski şiirlerinizi lütfen yayınlayın...okuyalım. ben sevmiyorum bole vip üyeliği...yada kıskanıyorum bende yok diye belkide...:)))
siyahss tarafından 8/26/2009 9:25:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hattat dokunuşlarına düşen vav Mor sükunet salıyor bir ötre ötede Üstünsüz bir mim düşürdük gözlerimizin bebeğine Ve dağıldı gerçek Nun yazımlarıma ram Kaf / dağının kuytusunda bir kapıdan geçiyoruz İçimizde kuşku Yedi çift gözde çakır bakış Çatal dil
Suyun tersine aktığı yerde dönenmekteyiz Kınını kestiği yerdeyiz kılıcın Lal güller açtığı yerdeyiz acının
kalemin kağıda küstüğü demde tamam artık daha yazmam demiştim... gün oldu bir gece ay öyle bir şavk yansıttı ki, yüreğime bir ilham düştü... günde yüzünü eşkitmekteydi... ve kalem aylar sonra kağıtla rakksa düştü.. gece güne dönerken sayfaya sözler düştü... tam bu demde ilk yorumu yazan ve hoş geldin diyen sizlere şiire olan beğeni ve yorumunuz için sonsuz teşekkürler... saygılar ...
"Eskimeyen yalnızlıktır ruhun sürgünü "
ya "kınını kesen kılıç"
hele bir de "acının lâl güllerinin açtığı yerde olmak"...
hangi birini alsam ki şaşırdım, şiiri okuduktan sonra aklımda kalan bunlar. En iyisi bir kaç kez daha okumak...
son derece usta bir kalemsiniz, bu paylaşımlaırnıza şahit olmak ise edebî çalışmalar adına hayranlık verici
iyi ki yazıyorsunuz, iyi ki hoş gelmişsiniz...........
(Ayrıca, Mustafa üstad da çok iyi bir seçim... şiire hakkını verip öyle derin okumuş ki, kendisine de teşekkürü bir borç bilirim..........)
Kalimera tarafından 9/25/2009 11:23:39 PM zamanında düzenlenmiştir.