(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........GÖZLER UTANSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........GÖZLER UTANSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gözümle görmesem o gül yüzünü sevgiyle ben sana inanırmıydım neden bu sitemli isteğin neden seni sevmeseydim kıskanırmıydım :))) kutlarım pervin güzeldi şiiriniz.ben de katkı yapmak istedim umarım rahatsız etmedim
Kalabalıkla şatafatlı saklı bir başım Yokluğuna yazıklanan müphem telaşım kırmızı nehirlere dert akıtan gözyaşım Gelmiyorsa sen diye, bakan gözler utansın…......İÇimden geldi ve yazıverdim. Afffola...
Ne büyük bir sevda... Dikçe taşınan.....Sayfalar dolu içerikli güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla....
Harika bir dörtlüktü toprağım... özünde çok şeyler anlatan kısacık ama bir o kadar da dolu dolu bir anlatımdı... Yazan yüreğinize kaleminize gönül dolusu teşekkürlerimle hep sevgiyle kal sevgimdesin....
HANİ GECE YANARSIN DA UYANIRSIN AĞZINI MUSLUĞA DAYAYIP BİR SOLUKTA KANA KANA İÇERSİN O SUYU GÖZLERİNİ KAPARSIN İÇERKEN BİR SOLUKTA............. İŞTE GÜZEL SATIRLARIN ,MISRALARIN AYNI DURU BİR SU TADINDA İÇTİ YASEMİN...... VARSIN GÖZLER, VARSIN DUYAMADIĞIMIZ SÖZLER UTANSIN............... YA DA BOŞ YERİNE SÖYLEDİKLERİ O YALAN SÖZLERDE UTANSIN DESİN Mİ YASEMİN AYYY DEDİ BİLE ))))))))))))) KUTLARIM GÜZEL YÜREKLİM GÜZEL DİZELERİNİ CİCİ BAK KENDİNE SEVGİLER.........................
Evet o güzel manzaraları görmeden geçen gözler çok şey kaybeder değil mi şairem güzel ve anlamlı bir şiirdi kutluyorum yürek sesini ve kalemini saygılar...
Ulu bir ağaç gibi sevdamın dalları Yorgun yorgun eser sonbahar rüzgârları Ey… Gönlümün çılgın manzaraları Seni görmeden geçen gözler utansın ...................................................... Ne çok sevmişsin onu ne çok Pervin...diğer şiirlerinide okuyuınca bu güzel şiire yorumu böyle yazasım geldi..
Biliyorsan söyle nerde o mevsim En güzel gülleri deren olayım Bitmeden bahara yaza hevesim Ek beni kendine sende kalayım .................. İsterse olmasın diyecek sözün İsterse gülmesin yüzüme yüzün Rüzgâra tembihle silmesin izin Havaya kokundan katıp da geçsen ............................. Belli ki adımı anma diyorsun Yeniden yaşanır sanma diyorsun Yeminler etmiştik sen biliyorsun Allah var kullara yalan demişsin .............................................. bunları okuyupda umursamayan onun gözleri utansın..tebrikler arkadaşım..
baki ceylan tarafından 8/25/2009 12:50:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Pervin Hanimcigim yine sayfalar dolusu yazilacak kadar anlam dolu yazmisiniz cok harika !!!!. her zamanki gibi guzellikte . Sizi ve kaleminizi gonulden ktlarim.siz hic susmayin emi!! Sevgilerimle
NILGUN tarafından 8/25/2009 5:31:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Seni görmeden geçen gözler utansın -----------------------------------------------------
...GÖZLER UTANSIN........
BİR TEK GÖZ GÖRMEYEBİLİR GALİBA SENİ; O BİLE GÖRMÜŞ OLABİLİR BELKİ, ÇÜNKÜ,O'NUNDA VAR SANA AİT BİR ALFABESİ ! O'DA HİSSETMİŞTİR DOKUNUNCA MISRALARINDAN EŞGALİNİ ! kÖRLER HASSASTIR ÇIKARMIŞTIR ORADAN RESMİNİ KÖR OLSA DAHİ,KABİL DEĞİL YANİ, GÖRMEMEK İÇİN O "MANZARANIN" KENDİSİNİ ! MÜSTERİH OLMANIZ İÇİN İZAH ETTİM BEN BU TEM'İ.... ------------------------------------------------------------------------ DÜNYANIN EN UZUN ŞİİRİNİ OKUMUŞ OLDUM HANİ !......... ------------------------------------------------------------------------ TEBRİK EDİYORUM HER DAİM YÜREĞİNİZİ !!!!!...............
Onatça tarafından 8/25/2009 5:26:24 AM zamanında düzenlenmiştir.
Seni görmeden geçen gözler utansın ....................................................BEN AĞLAMAK ICIN GELMEDIM DUNYAYA AGLAMA FASLI DOGARKEN BITTI SANIRDIM ..GEL GORKU SEVDAM AGLATIR SIMDI..AGLARIM VE SUSRIM..YOKSUN YA KENDIME BAKAR HAYAL KURARIM.. DOST ÖZ VE AKICI VE ANLAMLI VE HARIKA TEBRIKLER ARKADASIM SELAMLARIMLA...
çok güzeldi, kutlarım canım.