Yıllardan sonra Gün yıkanırken Akşamın serin koynunda Çıkıp geliversen ……….Hoş gelsen ………....Sefalar getirsen gönlüme
Hadi Yine eskisi gibi Kur çilingir sofrasını Şu çınarın altına desen
Binlerce kuş havalansa yüreğimden …………………………...........Sevinsem Öpsen avuç içlerimden ……………………..Kederi ……………………………Hasreti Sensizliği silsen dudaklarınla Kader çizgilerimden
Vuslat şişede kan kırmızı olsa Muhabbet kadehlere dolsa boşalsa Dursa zaman gözlerinde Dursa saat Sabah hiç olmasa
Gelsen yıllardan sonra Şiir tadında Şarkı tadında Akşamlar getirsen Portakal çiçekleri Güney esintileri getirsen …………….Hoş gelsen ……………….Sefalar getirsen gönlüme Bir ömür daha bağışlasan .............................Geç olmadan ……………………….......…..Kalan ömrüme
Ah! Sevdiğim adam Ah!Özledim işte Gel demeyip de ne edeyim
Duy sesimi ….Duy çağrımı da …………Ya sen gel ……………..Ya ben geleyim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........ÖZLEDİM İŞTE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........ÖZLEDİM İŞTE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
buram burm hasret vardı dizelerinizde..şiirinizi okurken aynı zaman da bir şarkı sesi çınladı kulaklarımda.. sevgi dolu yüreği ve usta kaleminizi gönülden kutlarım efenim..saygılarımla..hasrt şairinden selam olsun.. sonsuz saygılarımla..ziya var..
yürekteki yangın yerine ne su ne yağmur ne kar fayda etmez gibi görünüyor. tek çaresi sevdaaaaa. oda yoksa ne fayda. allah kalbince versin. yüreğinin sesini duysun. saygılarımla
Evet ya sen gel ta ben geleyim okuyunca haz aldım dizelerinizden sevgili perwin kaleminize yüeğinize sağlık her zamanki gibi mükemmeldi selamlar sevgiler bizden kardeşim.
Gelsen yıllardan sonra Şiir tadında Şarkı tadında Akşamlar getirsen Portakal çiçekleri Güney esintileri getirsen …………….Hoş gelsen ……………….Sefalar getirsen gönlüme Bir ömür daha bağışlasan .............................Geç olmadan ……………………….......…..Kalan ömrüme
Ah! Sevdiğim adam Ah!Özledim işte Gel demeyip de ne edeyim
Duy sesimi ….Duy çağrımı da …………Ya sen gel ……………..Ya ben geleyim
Ah sevgili arkadaşım bu ne hasret bu ne özlem insanın vallahi yüreğini sızlatıyor.bu sevgi ne kadar zor ne kadar ızdırap veren değer onsun hayatın tadı tuzu yok,helede bu gönül bağladığın bir cana olursa ve hasretiyle yaşanırsa artık ne demeli anlatılmaz bunun ızdırabını yaşayan bilir çok güzeldi çok o narin sevgi dolu yüreğine sağlık inş hayallerin gerçek olur cnm beklenen bir gün çıkagelir.tebrik ediyorum sealm sevgimle....
Ve vuslata erdimi sevda görse dünyada yaşanabilecek en büyük aşk olduğunu görse de gelse... Yerine kimseleri koyamadan incitmemek için dokunmaya bile kıyamadan... Gelse ya da gitsen... Sevmek olsa sevda olsa vuslata giden yol çiçekler açsa... Hayal mi acaba bunları dilemek senin adına... Olsun hayal de olsa diledim teyzemmmm... Sevgimle seni seviyorum...
Satırlarımı son kez yüreğine eğip sana yazıyorum. Yoksun işte.Cümlelerim bile değişti sensizliğin vurgun saatlerinde. Herşey anlamsız herşey kapkaranlık. Seninle gülümseyen satırlarım bak şimdi yokluğunda karamsarılığa büründü "Hayatımın hiç bir karesinde sevgi olmamıştı. Sevgi zannetmiştim yalanları umut zannetmiştim karanlıkları. Hep severken terkedildim hep gülümserken acıya yenildim. Belki de sevilmeyi haketmedim ben. Belki de hiçbir zaman sevginin sofrasında gülüşlerimle nefes alamayacağım." Düşlerinde ellerini tutmaktan öte ne istedim senden. Karanlıklarıma bir avuç güneşinle gelmeni gecenin avuçlarında uyumaktansa avuç içlerinin arasına kıvrılıp bir cocuk gibi senin yanında gülümsemeyi istedim hep. Gelmeyeceğini bile bile bir yudum sevgini diledim. Çok mu istediklerim ? Artık kelimeler anlamsız çaresizliğim ise yapayalnız.Şimdi beni bıraktığın yerde hala seni bekliyorum. Çok şey istemiyorum senden. Yüreğime yüreğinle dokunmak ılık nefesinden düşüp gülüşlerinden avuçlarına yuvarlanmak..Sadece gözlerinde demlenmiş umutları sesinden duymak kirpiklerinde ıslanmış gözyaşlarınla kanayan yokluğunu yıkamak. Söyle hadi senden istediklerim çok mu sevgili ? Karanlıklarıma yokluğunun hançerinin düşmesine izin verme; gözlerinde saklı bir avuç güneşle gel yalnızlığın gölgelerine.
Mesaj Gönder Favori Üye Listeme Ekle Engelle Bu Yoruma Cevap Yaz
Duy sesimi ….Duy çağrımı da …………Ya sen gel ……………..Ya ben geleyim TABIIKI GELECEKTIR SIZIN GIBI GUZELIN CARISINA HAYIR DIYEBILIRMI CAN. COK GUZELDI YUREGINE SAGLIK CANIM,KALEMIN DAIM OLSUN. SEVGILERIMLE
NILGUN tarafından 11/18/2009 6:11:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bu çağrıya hangi yürek kulak vermez...Duygu yoğunluğuyla müthiş harmanlanmış dizelerdi...Şiir gibi şiir okumanın şevkine vardım eserinizle...Özlemlerinizin vuslat la son bulması dileğiyle...Kaleminiz susmasın...
ah be güzelim özlemek böyle birsey iste gel desek gelmesi gerek özlemler cosmusken icimizde gelipte dindirmesi gerek,,,,,,kutluyorum yine mukemmeldin yüregin dert görmesin sevgiler biraktim sayfana kucak dolusu,,,,,,,,,tbkler cokca,,
Gelmeli zaten bu şiirden sonra gelmemek ne lik olur bilemem ama duysun duymamışsada duyanlar haber versin. yüreğinize sağlık çok güzel bi çağrıydı bence sevgiden doğan tabiki.saygı ve sevgilerimi bıraktım.
Bazen kızıyorum hepimiz gel diye feryatlar ederiz gel işte burada seviliyorsun..gelmiyor mu paşa keyfi bilir gitmişsen untulmaya da mahkumsun..kim demiş unutulmaz.. Selamlar..
Duy sesimi ….Duy çağrımı da …………Ya sen gel ……………..Ya ben geleyim ============================
Duyunca sesini koşarak gelecektir, Seni eskisinden daha çok sevecektir. Bundan böyle ayrılığı kökünden silecektir, Ses ver geldiğini duysun arkadaş.. HakanKURTARAN Yürekten Tebrikler... Çok güzeldi...
Ah!Özledim işte
Gel demeyip de ne edeyim
Duy sesimi
….Duy çağrımı da
…………Ya sen gel
……………..Ya ben geleyim
ŞİİRİNİZ BURAM BURAM ÖZLEM KOKUYOR VE OKUYANINDA YÜREĞİNİ SIZLATIYOR. HEMŞERİNİZ OLARAK TEBRİK EDİYOR SELAM VE SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM..............