(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GOR ÇUKURU'NDAN EVEREST'E şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GOR ÇUKURU'NDAN EVEREST'E şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygu kutuplarında eksik değil gel-gitler, Kaç kuşağı eskitti en doğurgan ümitler... Öz anlamlı şiirinizi beğeniyle okudum kutlarım ..Selam ve dua ile..
Duygu kutuplarında eksik değil gel-gitler, Kaç kuşağı eskitti en doğurgan ümitler... **************************** tebrikler süper beytler başarınız daimi olsun inş.
Artık yeter, derlensin kalan erdem gücümüz, Kalksın Gor Çukuru’ndan Everest’e göçümüz ...
inşallah kalan erdem gücümüz silkinmemize yeter. etik kavramların toplum içinde günden güne eridiği bir dünya halini çok güzel tasvır etmişsiniz. hakkıyla ödül kazanan şiirinizi kutluyorum. başarılarınız daim olsun yusuf kardesim...
muhatab bu şiir; Dâvânın özünden, Kâlû Belâ sözünden, cismin ruh yüzünden, mazinin Haslet güzünden emsal veren ve ekşimiş zamanları sigaya çeken bir şiir..
"Duygu kutuplarında eksik değil gel-gitler, Kaç kuşağı eskitti en doğurgan ümitler...
Geçmişi karaladık bir mumca sönmek için; Geceye tan bekledik hâyata dönmek için...
Güya feryat figandık engelin çokluğundan, Rahat tepti sıkıldık zahmetin yokluğundan...
Tezatlar yumağında sömeşti ipliğimiz, Binbir surata döndü dışa vuran içimiz...
Hepimiz aynı telin üstünde cambazlardık Uçanın anısına kaçanı gammazlardık...
Artık yeter, derlensin kalan erdem gücümüz, Kalksın Gor Çukuru’ndan Everest’e göçümüz;" ile..
GOR Çukuru'ndan, yine yine okunası şiirden bir şiir.. Müşerref mahlûkatın içinden çıkmaya ve Resûlulah'ın işaret buyurduğu 'Summün Bükmün Umyün' fitnelerine karşı durmaya vazifeli Kul ve Ümmed'e ne mutlu.. Selâm ve dualarımla
Kaç kuşağı eskitti en doğurgan ümitler...
Öz anlamlı şiirinizi beğeniyle okudum kutlarım ..Selam ve dua ile..