(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........CAN NEFESTE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........CAN NEFESTE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
…………….....uyandım Sensizliğe aydım Gün yalan Her şey yalan Ben yalandım Unutmak istiyordum ya seni ……………yine caydım ***************************** bir ömürlük yas bu bıraktığım olsada bazen hayatı ucundan düşler kadar kısa yaşananlara aldırmam bilirsin ki varlığımda biçimli varlığın gülmeleri güne sığanları hatta havadan sudan seni unutmaktan daima vazgeçen ve daima sana bağımlı kaln bir yüreğim var bir ömürlük yas bu sonuna kadar benimlesin...
bir sadakat bir sahiplenme ki ve bir uzun gönül davası ki helal olsun dedirtti şiir yüreğinize sağlık şiir dostu sevgiler saygılar efendim...
Ah! Gözlerimden güneşimi alıp gidenim Ah! Yoksun işte Neyleyim günaydınları Neyleyim günün aydınlarını Umurumda değil ki İsterse olmasın sabah
:((((( ah cnm bnm ne kadar güzel demişsin..AH!Gözlerimden güneşimi alıp gidenim.AH! yoksun işte :((( yüreğine kalemine duygularına sağlık cnm.selam sevgimle...
serbest trzda ayzılmış yine mükemmel bir eser daha. k Ah! Gözlerimden güneşimi alıp gidenim Ah! Yoksun işte Neyleyim günaydınları Neyleyim günün aydınlarını Umurumda değil ki İsterse olmasın sabah utluyorum.
Biliyorum oysa Umutlarımın bile umudu kalmadı Ama can nefeste be sevdiceğim Henüz vade dolmadı Hayran oldum sevdanıza da , şiirinize de... Umutlarınızın asla tükenmemesi dileğiyle..Kutlarım sevgilerimle...
Ah! Gözlerimden güneşimi alıp gidenim Ah! Yoksun işte Neyleyim günaydınları Neyleyim günün aydınların Umurumda değil ki İsterse olmasın sabah
haklısın bazen insan kahrettiğinde gecelerin hiç bitmesini istemez sende sabahın olmasını istemediğin bir anda kaleme aldıgın dizelerin,z çok güzeldi kutlarım yazan yüreğinizi sevgiler efendim
varsında bitmesinn seninle gönlü davası sevdasıı ve hatta gönül yarasıı kimbilir ne acı var yüreklerde can abam bu bu taraftan görünenii ama şiir dedimm ya artık yorumsuzluk benim için senin yazdıklarınn dedimm a yüreğinden öpüyorumm saygılar bırakıyorum sayfana cansın candan ötesiinn...........
Pervin hanım da ailesi de şair..genlerinde var bir kere şairlik ki çevresine de yayılmış..yine güzel, yine çok anlamlı ve her zamanki gibi duygu seliydi gönüllere aşkla akan,teşekkürler, tebrikler,sevgi ve saygımla,selamlar değerli hemşehrim...
serbest trzda ayzılmış yine mükemmel bir eser daha. k Ah! Gözlerimden güneşimi alıp gidenim Ah! Yoksun işte Neyleyim günaydınları Neyleyim günün aydınlarını Umurumda değil ki İsterse olmasın sabah utluyorum.
…………….....uyandım Sensizliğe aydım Gün yalan Her şey yalan Ben yalandım Unutmak istiyordum ya seni ……………yine caydım
Ah! Gözlerimden güneşimi alıp gidenim Ah! Yoksun işte Neyleyim günaydınları Neyleyim günün aydınlarını Umurumda değil ki İsterse olmasın sabah
Uykular bile alamıyor insanı yanlızlıktan .Rüyalar bile köprü oluyor çaresizliklere.Ne uyumak ne uyanmak anlamsız günlere sabahlamak.Yüreğinize sağlık olsun efendim güzel dizelerdi.Saygılarım ile..
Umutlarımın bile umudu kalmadı
Ama can nefeste be sevdiceğim
Henüz vade dolmadı
…………….düşleri hayra yormaya devam………..
…………….varsın bitmesin seninle gönül davam…………
Tebrikler üstad
sevgi bu ne denir akarsu gibi
yolunu bulur akarda gider
seven yüreği yakarda gider
saygılarımla