(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........HIRSIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........HIRSIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Önce sana o yıldızları çaldıranları yargılamak gerekir. Sen yıldız çaldın, peki senden neler çaldılar? Boşver gitsin hayatın cilveleri bunlar. Gene güzel yazmışın, kutluyorum.
Heybemde binlerce suç delili yıldız İtiraf ediyorum ……………..Ben çaldım…….. …………………………Siz yargılayınız……..
………………...inkar edersem namerdim………………….
................................................................... kapımı çalmadan yıldızlarımı çalmış hırsızın biri memur bey...:)hadi şimdide inkar etme bakim...:)harikaydı tebrikler...
iştediğin yıldız olsun******************************************************************** :)))
ama kayan yıldızın peşine düşme nereye düşecgi belli olmaz :) kutladım ablam çok güzeldi kısa ama çok şeyler anlatıyo dolu gibi gönül kalemin hiç susmasın tebrikler saygıyla
Heybemde binlerce suç delili yıldız İtiraf ediyorum ……………..Ben çaldım…….. …………………………Siz yargılayınız…….. ne güzeldi şiirin zekasına güvenirim her zaman,sevgilerimle...
Ben o dik başlı dağların Dik başlı Asi kızıyım .........Gözü hep göklerde .............Yıldızlara sevdalı ..................Sevgi arsızıyım
Heybemde binlerce suç delili yıldız İtiraf ediyorum ……………..Ben çaldım…….. …………………………Siz yargılayınız……..
………………...inkar edersem namerdim…………………
Etmezzz!k.denizin mert yürekli kızı.çaldığın yıldız olsun yargılayan yargılasın bakalım :)) çok güzel sevgili arkadaşım o güzel yüreğine sağlık,kalemin kavi,ilhamın bitimsiz olsun.selam sevgimle...
Cezanız sabit
hükmünüz infaza kaldı,
bir ömür boyu
mutluluk hücresinde
sevdayla kuşanacaksınız….İçimden geldi ve yazıverdim. Affola...
Ne uzun boylu hırsız ve ne de marifetli...ÇZalacak yıldız bmırakmamış gökyüzünde.....Güzel şiirinizi kutluyorum.
Kaleminiz susmasın.
Saygılarımla....