(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOSTLAR ADIMI UNUTTURDU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOSTLAR ADIMI UNUTTURDU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
unutmak ve unutulmak çok acı ve üzücü bir durum Allah nböyle bir duruma düşürmesin hiç bir kulunu inşallah, şiiriniz çok güzel ve anlamlıyı efendim, teşekkürler, tebrikler, sevgi ve saygımla, selamlar...
Vefa denilen şey hala , gerçek anlamının dışında, olmadık yerlerde kullanılıyor. Belki de dostlukların ve sevginin ne demek olduğunu bilmediğimizden veya işimize gelmediğinden ... Yoksa bu kadar ihanetlerimize, sevgisizlik örneği davranışlarımıza nasıl bahaneler uyduracağız...
Yüreğinize, sesinize, kaleminize sağlık sayın Canan Onuş... Çok güzeldi çalışmanız ...Kutluyorum.
Sevgili Zeynep nasılda özlemişim denizin tuzunu ve iyot kokusunu sağol. Oturduğum yerden hergün görüyorum denizi ama iyot kokusu bana gelene kadar kayboluyor:)) İnşallah az kaldı yakında kavuşaşagım egenin özlem duyduğum güzelliğine...Sevgimlesin...
bir sevgi var yüreğinde beslenen bu sevgi size çok dost kazandırdığını bilin lütfen sizin içiniz kan ağlarken dostlarınızın güldüğünü düşünmeyin dostlarınız sizin hiç olmasa bundan sonra mutluluğu bulmanızı arzuluyor adınızın bizim hafızamızdan çıkmayacağını bilmenizi isterim allah uzun ömürler versin güzel yüreğinize sağlık diliyorum hep mutlu olun olurmu sevgiler
Duygulandırdınız beni sevgili kardeşim, varlığınız ve desteğiniz bana mutluluk veriyor...Keşke yakın çevremdede sizler gibi dostum kalmış olsaydı keşke, ama hastalığımdan sonra hepsi uzaklaştı benden..sözüm onlara sizlere değil..İyiki varsınız..Sevgi ile kalın.
Adınız var Ceynan, hemde çok güzel, Her demde unutmayız Değerli Şaire sizi ... Şiir okurken hissederiz uzanır sıcacık bir el, Şiirler geçer satırlar geçer uzanır dizi dizi...
Yürekten Tebrikler...Ceynan ... Saygılarımla Değerli Şaire Dost
Canan Hanım çok güzel dizelerdi.Dostun verdiği acıyı yeri geliyor düşmanda vermiyor bunu en iyi hissedenlerden biriside benim.şarkıda öyle diyor ya"Beni benden aldı dost bildiklerim" yüreğinize sağlık selam ve saygılarımla.