(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Gündüz Sen Gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Gündüz Sen Gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güne bu muhteşem şiirinle başladım....yorumcuların hepside güçlü kalemler...tabi can ablama bu yakışır....ne gece şafaksız ne şafak gecesiz....olur nefis yorumda...şiiri dahada devasalaştırmış.....tebrikler ablam sevgi selinde kal....
AYRILMAZ İKİLİ OLAN GECE VE GÜNDÜZ...BİRİ OLMADAN DİĞERİ OLMAZ...TIPKI İNSAN GİBİ ...BU GÜZEL ANLATIMI BİZLERLE PAYLAŞAN YÜREĞE SELAM OLSUN...KUTLARIM EFENDİM...SEVGİ İLE KALINIZ...
Gece ve gündüz. asla ama asla birbirinden ayrılmaz iki zır kardeşgibidir ama asla birbirilerinden de ayrılamazlar. Çünkü gece olmadan gündüz gündüz olmadan gece olmaz. Her sabah yaşansa da ayrılıklar yine de umutla bekler geceleri sevenler . Bilir ki geceler ne kadar karanlık olursa olsun gelecektir sevgili bilir bekleyenler.
Muhteşem bir şiir ve anlatım. Okuyan her yürek kendini buluyor dizelerde.
Gündüz-gece misali,vuslatlar olmasa bile,yürekte sevgi hala muhafaza ediliyor.Gündüz gibi sevgi,içten ve umut verici,oysa ki geceler hep hüzün,ayrılıklar hüzün,sim siyah geceler gibi ıssız ve derin ayrılıklar,sızılar.Harika dizelerdi Canan hanım,tebrik ederim.Günlerinizin,sevginizin gündüz kadar aydınlık ve umut verici olmasını diliyorum.Sevgi ve selamlarımı iletiyorum.
.......BEN GÜNDÜZ SEN GECE....... ------------------------------------------
BEN GÜNDÜZ SEN GECE ! BEN BİLİRDİM Kİ GECEYİ SEVMEYEN GÜNDÜZ DİYE GÜNDÜZÜ SEVMEYEN GECE !... BURADA GÜNDÜZ MUTSUZ BİR SEVGİLİ GECEYSE GÜNDÜZDEN OLDUKÇA DELİ DAHA MUTLU BENCE GECE'NİN ÇEHRESİ ! GECE'NİN ELBİSESİ... GECENİN KOYNUNDA GÜNDÜZDEN BİR SEVGİLİ NE YAPACAĞI,NE EDECEĞİ ZATEN BELLİ GECE GÜNDÜZÜN KOYNUNDA SABAHÇI TEMELLİ !!!... YA GÜNDÜZ ÖYLE Mİ ? GÜNDÜZ GÖZÜYLE GİDERİLMEZ Kİ, GÜNDÜZÜN ÖZLEMLERİ !.. GECE OLMADAN HEM ÖPÜP,KOKLANMAZ Kİ O'NUN KOYNUNA GİREMEZ Kİ... GÜNDÜZÜN YANINDA GECE OLSA BİLE OLMAZ YA, OLSADA GÖRÜR HERKES EYLEMİNİ GECEYİ BEKLEMESİ EN İYİSİ... AŞK DEDİĞİN ŞEY ZATEN GECENİN ÖZGÜRLÜK KİMLİĞİ !.. "YİRMİDÖRT SAAT BÖYLE AKIYOR SESSİZCE" HAYATIN MUTLULUĞU BİRER BİRER GERİYE GECENİN ELİNDE TABİ ASIL EĞLENCE, GÜNDÜZ KENDİNİ GECEYE HAZIRLAR GÜZELCE... GÜNDÜZ IŞIK SAKLAR BİRAZ GECEYE GECE DE EN SERİN VE SİYAHINDAN GÖLGE HAZIRLAR GÜNDÜZÜNE KİMSECİKLER GÖRMESİN DİYE... SABAHAKADAR SARMAŞ DOLAŞ İKİSİDE OHH !..NE ALA !... İŞİN ÖZÜNE İNİLİRSE; GÜNDÜZ GECEYİ BEKLER UZAK UFUKLARIN ARDINDA BEKLER TARİFSİZ BİR TELELAŞLA AKŞAM OLSA DA GELSE, AHH !..BİR GECE GELSE DİYE !!!.... ----------------------------------------------------------------------- " KAŞIN ŞİFRE !... GÖZÜN ŞİFRE !..." GİBİ.... ÜMİT YAŞAR'DAN BİR KUPLE !... ŞİİR TÜRKÇE... KONUŞMALAR ŞİFRE !.. BENCE DE !...... -------------------------------------------------- GÜZEL TOPARLANMIŞTI ŞİİRDE Kİ AKIŞLAR TEBRİKLERİLERİMLE BİRLİKTE ALKIŞLAR !
CANAN HANIM SIIRI SESINIZDEN DINLEMEK GÜZELDI GECE VE GÜNDÜZÜ COK GÜZEL PEKISTIRMISSINIZ ANLATIM COK GÜZELDI SIIR ADINA CANI GÖNÜLDEN KUTLARIM SAYGILAR SELAMLAR....
Gündüz ve Gece... İkisi birbirine tamamlar... ve...İkiside olacak ki..bazen gece bazen gündüz Aşk yürekte prlayacak . Yürekten Tebrikler...Çok anlamlı bir şiirdi...
" Gündüzüm seninle gecem seninle.." şarkısı kadar güzeldi, zevkle ve beğeniyle ilham alarak okudum ve de seslendirmeyi o ruh ve heyecanla dinledim, teşekkürler, tebrikler, sevgi ve saygımla, selamlar...
Gündüzler aydınlatmış geceleri, Fısldıyor aşk heceleri, Zevk ile seafadır, Ayrılık bu durumda cefadır, Ta ki tekerar kavuşuncaya dek kollrda gece gündüz ile...
Çok akıcı aşk ilişkisin,i anlatıyor, iki elmanın iki yarısını...
Gündüz ve gece birbirine öyle asina ki, Tüm sevgilere kucak acan gece degilmidir.. ve gündüz, daha ilk isiklari ile vuslati biraz daha yaklastirmazmi bize?
Ortak oluyor gece buhran gecirmis yanlizliklarimiza ve gündüz üzerimizden atiyor o koyu umutsuzluklari..
Gece ve gündüze benzetmek tam yerindeydi.. Siir ve yorum bir bütün olarak, bizi alip cok uzak yerlere götürdü diyebilirim..
Yokluğun ıslığı rüzgarın nefesinde siyah beyaz gündüz gece gibi birbirine yan, ayrılamayan..................İçimden geldi ve yazdım....Harika bir şiir harika bir yorum. Yüreğiniz susmasın. Saygılarımla......
Çok güzel bir şiirini paylaştım.Kutlarım başarılar.Usta bir anlatımla duygusal bir akış içinde kurgulanmış usta işi bir şiir olmuş.Kutlarım.başarılar.Sevgiler.
Öyle çok yazmak istiyorum ki bu şiire. Öyle çok bağırayım konuşayım istiyorum ki ne desem göstermez hali...Geceyi anlatmış kalem " kıyametsiz mahşeri"...Bir de derler mahşer günü ne ederiz acaba hele bir durun da gününüzün mahşerini kaldırabiliyor musunuz bir izleyin de öbür mahşere daha çooook var...Bunu kendime diyorum... Muhtemelen mizana kadar zerresi kalmayacaktır bazı ruhların, burda bitip tükeniyoruz...Denge zevallere meze ve her meze bitmişliğimize cansız gebe...
"karanlığında gizler sevdiğini"...
Bu dize çok ayrı bir hayat taşıyor gözlerime. Çok farklı bir şey diyor. Büyük bir gerçek ve hep saklı gerçek.Sevgi hep karanlıktadır ki...Ona ışık veremediler ki onun yüzüne bakılmadı ki güneşte görselerdi bırakabilirler miydi ya da hayatta uğruna can verilecek başka bir şey var diyebilirler miydi...Diyemezlerdi...Gece nedir bilenler bu denilenleri çok iyi bilirler...Ama sevgiyi zehir edenler işte alemin en fukaraları onlardırlar. Bilmedikçe de hayat onlar için hep şemsiye oldukça onların saçlarına yıldızlar da düşmez gözlerinde rüyalar da olmaz biz mahkum olup acı çekiyorsak bile şükrün çok sebebi var demekki...Onların hallerinde gaflette avlanmak çok daha acı ...
Şiiri baştan işlemeye çalışsam, kalem neleri vermiş neleri saklamış görünenlerin avuçlarında söylesem hepsini burda tozum kalmaz ki...Bunların görüntüsü başka damarlara enjektesi bambaşka ve bir de hortum esası varsa yok böyle dünya...
Bu sayfa artık çok daha özel benim için ve çook daha özel. Artık burda harfleri görmüyor ses duymuyorum çok daha başka bir şey. Anlatılmaz ki...
Sadece teşekkür edebilirim başka da bir şey gelmiyor elimden...
Sevgimle konuştuğumu bilin yüreğimin en derininden...
gündüzünde mavi gökyüzünü gecende parlayan yıldızlarını gördüm der gibiydi hayatın usta kalemi ve şiiri yürekten tebrik ettim ablam yüreğine sağlık saygı ve sevgilerimle