Dün gece mubarek Berat Kandili iken Bir dilek diledim yüce Rabbimden Rabbim dileğimi kabul etmişti çok şükür Ferahtım ruhuma gül kokulu yağmur yağdı güldür güldür Şükür Allahıma sana her zaman çok şükür.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mubarek Gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mubarek Gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürek daralsa Emek kararsa Varlığı yok eder darlığı, Varlığı aydınlatır karanlıkları. O' , Rahman ve Rahimdir. O' her an vekildir.. Yar ve yardımcımız olsun, Allah cc. inananlardan kazananlardan ayırmasın bizleri. Yüreğinize,ömrünüze bereket.. Hayırlı Ramazanlar dilerim canım anneciğime.
Sevgili Müfide!Çok kısa, ama duyguların inançlara bağlandığı ve yürekten söylenişi sembolize eden birkaç yerine oturmuş güçlü dizeler. Öyleki aradan bir dizeyi çekip çıkarsanız şiirin anlamını ve btünlüğünü kaybedeceği dizeler topluluğu.İlk dizeden son dizeye kadar gelen bir bütünlük.Sanki dizeler hepsi bibirine sıkısıkıya kenetlenmiş.Seni kutlarım Müfide şairem.Sevgilerimle
Sizi Kutlarım Değerli Arkadaşım Ne güzel, Değerli Müfide Decdeli arkadaşım.Tüm dileklerinizin ve Dua larınızın Allah katında kabul olması dileklerimle Hayırlı Ramazanlar. Selam Ve Saygılarımla.Selametle Kalın inş'Allah.
canım sın seni gördüm çok şükür nerelerdesin merak ettim nasılsın iyi olman için duacıyım hayırlı ramazanlar dilerim görüşmek ümidiyle saygılarım sonsuz
Emek kararsa
Varlığı yok eder darlığı,
Varlığı aydınlatır karanlıkları.
O' , Rahman ve Rahimdir.
O' her an vekildir..
Yar ve yardımcımız olsun, Allah cc. inananlardan kazananlardan ayırmasın bizleri.
Yüreğinize,ömrünüze bereket..
Hayırlı Ramazanlar dilerim canım anneciğime.