Yıllardır sen öylesine alışıksın ki beni üzmeye Anladım vaz geçemeyeceğini bu hallerinden Ne hasta dedin ne bir şey yine devamdasın Allah senin yüreğine izan insaf versin.
Müfide DECDELİ 12/11/2009 Saat:10/30 Perşembe İzmir
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sert Oğulları Silsilesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sert Oğulları Silsilesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıllardır sen öylesine alışıksın ki beni üzmeye Anladım vaz geçemeyeceğini bu hallerinden Ne hasta dedin ne bir şey yine devamdasın Allah senin yüreğine izan insaf versin
En güzelinin dua olduğu, islah edilmesinin Allah'tan istenmesi, Bu dünya sınav arenası dolayısıyla herkesin sorusu ve alanı farklı oluyor, Sabrın mükafatının çok büyük olduğunu bilirsiniz efendim! bizlerde duacıyız, hem sağlığınız hem sıkıntılarınız için,
Yıllardır sen öylesine alışıksın ki beni üzmeye Anladım vaz geçemeyeceğini bu hallerinden Ne hasta dedin ne bir şey yine devamdasın Allah senin yüreğine izan insaf versin.
Sitemli dörtlük okudum, diliyorum ki herşey gönlünüzce olsun.
yaralı yüreğinden öptüm arkadaşım,sevgiler yollayarak................. biir anne olarak ne yazacağımı bilemedim ............ üzgünüm ve bende sabır diyorum..............
Ne diyelim sabırdan başka....Bu dörtlüğü okuyan her bir kişi kendine özgü sayfalarca yorum yazabilir.. Kocaman ve güzel dörtlüğünüzü kutluyorum. Kaleminiz susmasın. Saygılarımla..
Sevgili Mufide Hanimcigim,cok anlamli bu dortlugunuzu okurken cok duygulandim. Guzel yuregini uzme canim kuvvetli olman lazim.moral ve sabir herseyin basi. goreceksin en guzel gunesli gunler sizi beklemekte yeterki siz moralinizi bozmayin. Yazan yureginize saglik,kucak dolusu sevgilerimle birlikte guller gonderdim lutfen kabul buyrun .
Sert de birgün yumuşar; gücü tükendiğinde, Çektirdiğince azap, ayna olur, yüzüne... Kimi; görür dünyâda, kimi; çeker neslince, Üzülme; ey Müfîde, Bak: Âhh, kaldı mı yerde!
Saygı ve Selâmlarımla yazdım- bildirdim... Gönlünü ferah tut, yeter...
Yıllardır sen öylesine alışıksın ki beni üzmeye Anladım vaz geçemeyeceğini bu hallerinden Ne hasta dedin ne bir şey yine devamdasın Allah senin yüreğine izan insaf versin. Kutladıms slemala dost şair.Allah herkesin müstahahkını verir inşallah
Yıllardır sen öylesine alışıksın ki beni üzmeye Anladım vaz geçemeyeceğini bu hallerinden Ne hasta dedin ne bir şey yine devamdasın Allah senin yüreğine izan insaf versin.
anlamı hüzün olan güzel dörtlük harika teprikler saygıyla,,
Yıllardır sen öylesine alışıksın ki beni üzmeye
Anladım vaz geçemeyeceğini bu hallerinden
Ne hasta dedin ne bir şey yine devamdasın
Allah senin yüreğine izan insaf versin
NUR İÇİNDE YAT ŞAİREM