Kömür gözlüm Biliyorsun ömür Bir bardak su içimi Oysa sen yanımdaysan Ferahlık kaplar içimi
Şimdi bırak Yaşamın gerçeklerini bir yana Takma kafanı soyguna talana Sen mi çare olacaksın dünyanın Bütün sokak çocuklarına Diyemiyorum
Bir milyona çıkmış Dünyada ki aç insanların sayısı Çok çok verse de paylaşsak Bahçemizdeki kayısı Kaç ağacımız daha olsa yeter Bilemiyorum
Kara gözlüm Biliyorsun dünyayalan Yalan yer etmiş iliklerine kadar Bir sermaye bulsak mesela Altın asansörlü bir yalı kadar Kaç ekmek alınır Çözemiyorum
Kömür gözlüm Aslında Her şey şu tuttuğumuz taşın altında Çoğalsa da taşın altındaki eller Bak neler olacak Taş yuvarlandığında…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAŞIN ALTINDA OLSA ELLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAŞIN ALTINDA OLSA ELLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her birimiz gördüğümüz sefalete, yapılan talanlara, yok edilen dünyaya, it,len çocuklara ve aç buralılan insanlara bakıp " aman bana ne " deyip geçiyorsak kıyamet o zaman başlamış demektir ve biz yaşadığımız dönemde hep " ben mi kurtaracağım" havası ilke yol aldığımız için kıyameti yaşıyoruz her günümüzde.
Şiir baştan aşağı sorgulayan ve irdeleyen dizlerle dolu. Umarım her birimiz o ağır taşlar altına koyarız elimizi.
Kutluyorum kaleminizi ve saygılar duyarlı yüreğinize
Kara gözlüm Biliyorsun dünya yalan Yalan yer etmiş iliklerine kadar Bir sermaye bulsak mesela Altın asansörlü bir yalı kadar Kaç ekmek alınır Çözemiyorum
Kömür gözlüm Aslında Her şey şu tuttuğumuz taşın altında Çoğalsa da taşın altındaki eller Bak neler olacak Taş yuvarlandığında…
İlk başta tepedekilerden başlamalı, tarafsız, oy hırsı olmadan tüm çaresizlere yardım elini uzatmak ama, ne çare.. Onlar kendi ceplerini hala taşıramadılar ki, yerlere saçılan birkaç lokmayı da garibanlara versinler.. Oysa garibanların gönülleri dünya genişliğinde fakat vergi ve faturalardan bir öğünü zor geçiriyorlar.. Olsa düzen tersine dönüp, yoksullar zengin olsa, o zaman; taşın altında ki eller inanıyorum ki arşa ulaşırda dünya cennet olur..
Kara gözlüm Biliyorsun dünya yalan Yalan yer etmiş iliklerine kadar Bir sermaye bulsak mesela Altın asansörlü bir yalı kadar Kaç ekmek alınır Çözemiyorum
Kömür gözlüm Aslında Her şey şu tuttuğumuz taşın altında Çoğalsa da taşın altındaki eller Bak neler olacak Taş yuvarlandığında…
Hem gündeme, hem insanoğlunun hasletlerine dair güzel bir içerik var şiirde. Dostum, yüreğine sağlık.
Gemisini yürüten kaptan.
El ver hele taşı kavra alttan
Sorunlar üstüne gidildikçe çözülür.
Kararnlık ufuklar hep ışıkla büzülür.
Yüreğiniz dert görmesin efendim.Saygılar sunuyorum.