(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR KAPALI TUTMA GÖNÜL KAPINI YENİ AŞKLARA YELKEN AÇ ARTIK BAK NE KADAR DA GÜZEL OLACAK HAYAT MUTLULUK SENİ DAHA ÇOK BULACAK.... SEVGİ VE SAYGILARIMLA...
Sevmek gülü dikeni ile tutup koklayabilmek demektir ve sevgili gerçekten seviyorsa hiç bir zaman hiç bir şekilde bırakıp da gitmeyecektir. Sevda, zorluklar gögüs germek, baharda kışı, kışta baharı yaşatsada yine de yazı görebilmek için var gücü ile mücadele etmek demek değil midir sevgili şairim.
Muhteşem bir şiir ve anlatım. Günül kapınıza diktiğiniz dikenleri kopartıp atmanız dileği ile. Sevgiler yüreğinize
onurumsun tarafından 8/22/2009 11:24:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
sayfama sefaler getirdiniz yagmurlarla beraber de bereketini biraktiniz tsk yureginizden gelen guzel duygular icin cok bekletme yine beklerim saygilar,,,
zorum diyorsun...gözün keserse diyorsun...baştan kokuttun adamı ne yapsın imtihan ağır şartlar çetin kavrulmakta var ,yanmakta hatta bummm patlamakta ne yapsın bu.. ama kalırsa bileğinin hakkı ile gönlünün güzelliği ile kalmış olacak..helal olsun demeli o zaman... keşke herkes aşkta bu denli aleni ve dürüst olabilse...çok güzeldi maskesizlik adına sevgiler gönül dolusu
kimler gelmis sayfama seref verdiniz efendim beni onurlandirdiniz ziyaretinizle gonul sayfama ara ara ugrarsaniz cok sevinirim yanlislarimi hatalarimi bana bildirirseniz inanin cok sevinirim saygilar efendim...
Benim korkularım var Sevda’dan değil Senden hiç değil Korkularım BENDEN..!
Akıl tırpanınla Korkularımı yenecekmisin ? Ben mevsimler gibiyim .......... ........................................ kadın ruhu işlemiş şairimiz şiirinde...evet onlar mevsimler gibidir..bu dünyanın en zor şifresini çözen bir erkek de henüz doğmamıştır (tabi ben hariç:))kadının aklına her gelen şeyi konuşabileceği, paylaşabileceği erkektir.çünkü bu erkekler çok ince bir yerden kadının kalbine dokunur...işte ruh olgunluğunu kazanmış bir kadının korkusu budur, ruhuma dokunabilecek mi...harika bir şiirdi tebrikler kaleme..
madem öyle dediin söyliyeyim. malesef ben onun şifresini çözsemde o benimkini çözemediğinden yanımda soracağın kimse yok.vede şunuda söyliyeyim sende ki o korku biz erkeklerde var.ruh eşini bulmak kolay olmuyor desem..saygılar..
Cok baglanmamak gerek, sonra insanin elinde kalan sadece su oluyor. Yalniz gecen yillar ve yilbasi gecelerinde yasanan gizli bir huzun. Sessiz ve derinlerde. Guzel siirinizi tebrik ediyorum.
Sevdalı dediğin benim olur, İşkenceyi bile aşk diye solur, Anlatsam sana sonsuza yol olur, ömür tükenti çocukluk aşkı uğruna, Tek bir gün dahi basmadım zölemli bağrıma...
yalın duru ifadelerle bir şiir ama mısra sonlarındaki noktalar olmasaymış keşke hem gözü yoruyor hem şiiri bölüyor ve şairim kırılmayacağınızı umarak "Gönül kapımda dikenli tellerler...." bu mısradaki harf hatasına bakarmısınız emeğinizi kutladım saygıyla
Gönül işte sizin tarif ettiğiniz gibi böyle olmazsa gönül gönül olmaktan çıkar.Gönül dediğin üşümesinide,yanmasınıda,kızmasınıda bilmelidir.Büyük üstad Orhan Gencebay bir şarkısında öyle diyor"Gönül derdin hiç bitmiyor yediğin darbelere bakuslan artık deli gönül "çok güzel bir şiir okudum yazan gönlünüze sağlık kutlarım selam ve saygılarımla.
GİDECEKSE GİTSİN KALAN SAĞLAR BİZİMDİR GERİSİ HİKAYE HANGİ BİRİMİZ GİTMEYECEĞİZ O KARANLIK YERE:) SAYGILAR BENDEN O GÜZEL YÜREĞİNİZE ÇOK MUHTEŞEM BİR ŞİİR OKUDUM KALMENİZİE SAĞLIK KOCAMAN SEVGİLER O NUR DOLU YÜREĞİNİZE