Fırtınalarda bir çare yaşamak Ölümü kucağına alıp öylece beklemek Ana kuzusu sevdamı Duvarlara çivilemek Karşısına geçip öylece yokluğunla Sarhoş olmak...
Sensiz geçen onca günden Arda kalan kuru güller Saklamakta yıllanmış satırları Her yaprağında Bir gözyaşı Saklamış en derinine Gurur mu? Kimbilir belki de...
Raflarda toz tutmuş küllü sayfalar Her satırında Özlem dolu ilmik ilmik işlenmiş Sevdamın zerresi Ve yokluğunun baş döndürücü İçime işleyen o kokusu...
Sensiz gecelere inat Yokluğunu sahiplenip İçimi okşayan nefesine Bedenimi emanet etmek Öylece sarhoşluğuna teslim olmak...
Ne hayaller var sana dair Senli günlere ithaf Bir bilsen Ah bi anlatabilsem Bir bilebilsen Gizli saklı kalmış Sayfa sayfa sana adanmış Koskoca bir ömür...
Mühürlü dudaklarım Nasırlı ellerim Yokluğuna emanet Paslı yüreğim Ve ben! Sahipsiz Başıboş Kör sokaklarda Avare dolaşan bedenim...
Sensizliğin pençesi sırtımda Gel desem Sev desem Sevdamı sersem Gelir misin yeniden...?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİZ SESSİZCE DÖKÜLENLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİZ SESSİZCE DÖKÜLENLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O KADAR ANLAMLI VE SİHİRLİ YAZMIŞSIN Kİ APIŞMAMAK ELİMDE DEĞİL BAĞIŞLA...YARALI YÜREĞİN HÜZÜNLENMESİ DE BÖYLE ŞİİRLİ OLUYOR AH NE YAPARSIN...YAŞIYORSUN YAŞIYORSUN YA HAYATI HANİ BERABER YOLA ÇIKTIKLARIN YANINDAN TEK TEK AYRILIYORLARYA BAŞKA YOLLAR BULUYORLARYA HANİ SENİ O YOLDA TEK BAŞINA KOYUYORLARYA... VARSIN OLSUN DİYORUZ BİZ HEP...VE ACILARI DOLDURUP KADEHİMİZE ŞERBET DEYİP İÇİYORUZ ESRA... İÇMİYORUM DESENE HADİ...YADA BİRİLERİ ÇIKIP İÇMİYORUM YADA İÇMEDİM DESİN YA HADİİ...
Sensiz gecelere inat Yokluğunu sahiplenip İçimi okşayan nefesine Bedenimi emanet etmek Öylece sarhoşluğuna teslim olmak...
* HEP AYNI TESLİMİYET / HEM GÖRMEDİĞİM HİÇKİMSEDE VE BAHARLARI SERMELİ AYAKLARINA BAHARIN KIZI..
'' seni ben hep böyle masum görmek isterim yağmur kokulu ve saf..şiir tadında gökleri tırmalayan bir kuşun kanadında görmek isterim seni ben kendi adında aşkımın inadında görmek isterim..''
Ne hayaller var sana dair Senli günlere ithaf Bir bilsen Ah bi anlatabilsem Bir bilebilsen Gizli saklı kalmış Sayfa sayfa sana adanmış Koskoca bir ömür...
'' Ben yürekli olmayı öğrendim bu hayatta Umudu ve sevdayı.. Zorlu korkularımı yenerek yürümeyi öğrendim Aydınlığa.. Hanginiz der tutsak olsun düşlerimde sevgi O da özgür olmalı Varmalı sevgiliye.. Tek bir söz bile yeterli -Seni Seviyorum- Ve sen sevgili zaferlerle donatılmış yüreğimin içindesin Benimle yaşıyorsun Birlikte yürüyoruz aydınlığa Koşulsuz..''
Mühürlü dudaklarım Nasırlı ellerim Yokluğuna emanet Paslı yüreğim Ve ben! Sahipsiz Başıboş Kör sokaklarda Avare dolaşan bedenim...
Sensizliğin pençesi sırtımda Gel desem Sev desem Sevdamı sersem Gelir misin yeniden...?
'' saçmalama ne olur, çare çok nasıl gidersin? istediğin her şey sanki yok, değer mi dersin. başkaları bilmez, görmez o nasıl bir duygu, al elini kalbime bir koy, işte gerçek bu.
her yer soğuk hep karanlık, kendi kendime tarifsiz. ayrılmamız çok gereksiz, şimdi uzaktan sebepsiz.
biri bana gelsin, o da sensin, beni kırmış olsan da.. ikimiz de aşık, bir tek farkla; benimki senden biraz fazla..''
Ferhat GÖÇER / Biri bana gelsin
a t l a n t i s
mamy ex LLL tarafından 8/10/2009 2:39:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
AŞK HER ŞEYE DEĞER DEYİP TÜM ÇEKILENLERE RAĞMEN HALA GEL DIYEBILMEK SEVDADIR ÖTESİDİR VEDAYA AĞIT YAKMADAN ÖNCEKİ HLIYLE KALMIŞ AK BIR SAYFADIR HALA GELSE ,GÖRSE YİNE YENİDEN.............. KUTLARIM GÜZEL MISRALARINI................. YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
VARSIN OLSUN DİYORUZ BİZ HEP...VE ACILARI DOLDURUP KADEHİMİZE ŞERBET DEYİP İÇİYORUZ ESRA...
İÇMİYORUM DESENE HADİ...YADA BİRİLERİ ÇIKIP İÇMİYORUM YADA İÇMEDİM DESİN YA HADİİ...
YÜREĞİNE SAĞLIK VERSİN MEVLA...KALASIN SAĞLICAKLA...