Gündüz düşlerinin kaçak yolcusuyum ben Bütün pürüzlerini Ara yollarında terk ediyorum hayatın Pembe panjurlu masal evlerinin duvarlarına süzülüyorum Tebessümler dolusu Yüzümün aynasız yanını dağıtıyorum
Üç melek dolaşıyor omuz başlarımda Ne yapsam Dürtüyorlar beni Günahlarımı dolduruyorum Sırtımdaki kambura İyiliklerim harman yerinde sebil Kim alırsa...
Bir de yalnızlığım var Eteklerimde uçuşan buz gibi,sadık kölem benim Sevdamın amansız neferi….
Huysuz saatlerimi İçimdeki dipsiz kuyuya boşaltıyorum Ne ben bitiyorum ne o doluyor,yoruluyorum Dağınık düşlerimi veriyorum Bedavaya Çocukluğumdan kalan leblebi tozumdu içim dışım Ç/almışlar… Pişmanlıklarımı da alsalar mesela Bedeli üç kuruş K/ederi biçilmez hint kumaşından, az bulunan…
Ne dünlerden vazgeçebildim Ne yarınlar istedim kendime namümkün dileklerden Kara/r/sızım....
-------
Değişmektir en zor olan, Akıp giderken hayat Benliğinde Hükümransa asi bir ruh yüreğinin orta yerinde
Tanrım ! Ne olur, Beni böyle bırak ,hiç d/eğiştirme….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAÇAK SIZILAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAÇAK SIZILAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akıp giderken hayat
Benliğinde
Hükümransa asi bir ruh
yüreğinin orta yerinde
Tanrım !
Ne olur,
Beni böyle bırak ,hiç d/eğiştirme….
kutlarım efendim, güzel bir şiir de ne yazık ki ben yorumda çok geç kalmışım, özür dilerim, teşekkürler, sevgi ve saygımla, selamlar...