(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
beti benzi solgun kırılgan eylül karanlığı soğurmakta sarışın güz/doğumunda anasır-ı Erbaa huşuyla yakarırken hangi mevsimi bağışlar gözlerin ve hangi kıyılarda pusu kurar yokluğunda vakitsiz gelen ölüm!
masumiyet en derinlerde... kaşifi ile bir muhabbette ki, ilişik kesilmiş dün ile, dünya ile... sanırım onlarının yanına gidip o muhabbete katılmalıyız... başka yolu yok... sevgimle aslım...aşk daim olsun...cg
tasavvuru zor sanrılar yalazlarda yalnızlık burgacında ziyan yıllarım ........................................... Hayatta her şey istediğimiz gibi gitmiyor malesef
Özel duyarlılığı, sezgisi ve duyarlılığı olan bir şiir.Ustalık diyebileceğimiz bir dil ezgisi mevcuttur.Dilin yalın ve tiz tonlarının hakim olduğu şiir.Tasavvur kelimesinin iki kez kullanımı dışında gayet başarılı bir şiir.İki kullanıma dikkat edilmesi gerektiğini düşündüğümü ifade etmek istiyorum.
Açık ve akıcı betimlemelerle bezenmiş bir şiir okuduğumu da ifade etmeden geçmek istemiyorum.
Yüreğine sağlık değerli kardeşim herzaman ki gibi zevkle okudum. Saygım sevgim sonsuz değerli kaleminizden yüreğinizden dökülen şiirlerinize en içten saygılar selamlarımla.
tasavvuru zor sanrılar yalazlarda yalnızlık burgacında ziyan yıllarım gözleriniz mavi vurgun gözleriniz teşne aşka derinlerde bir kaşif masum ve günahsız tasavvursuz acılar kapan yalan sözle açılan kapılar yalan!...
Bu ara yürekler hep hüzün seslenmekte, kalemler hep hüzün yazmakta, mükemmel imgeleriyle güzel bir şiir okudum kaleminden şaire. Kalemine yüreğine sağlık. Selam ve sevgiyle kal.
cosari tarafından 7/21/2009 12:29:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
kor ha kor yetmemiş acılar çekilmeye...az daha yansaydım.
tek teselli iltica aslına aşkın.
saygımle.