(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O romanlar ki kimlere ağır gelmediler.. Kapakları burgaç yüz, içerileri efil efil papatya hüznü..
O romanlar kimleri yakmadı ki otobüs durakları, ağaç sarkıtları, pencerede buğulanırken adlar; keşmekeşli kentler,hangi köy yollarını tutuşturmadı..
Ey şairim ey..
Bu ayrılıklar kimlerin sırtında karanlık birer gömlek, boynundan sızan bir ağrı.. Bu acılar; süzgeçten geçmişcesine kimlerin gözlerinden sızıp; şu denizleri, o dağları, bütün akabeler ve patiskaları yakmadımı ki..
Ey şairim ey..
Hangi düşler baldıran acısıyla boğulmadı sularda..
`` kaldırıp başımızı baksak göğe eskiyen ceketler kadar dar değil midir sende de
Bütünüyle çok güzel bir şiir.Kutluyorum hüzün dolu dizeleri yazan usta kalemi.Final ayrı güzellikte.Kaleminiz daim olsun.Saygılar.
seğiren hayalleri karşılar gece çığlık çığlığa şimdi hangi kente koşar sağrısı terli atlar solar ona dair tüm hatıralar oysa yüreğimdeki resmin gün ışığı kadar berraktı avucumda ıslak şimdi izlerinin olduğu sokaklar... kutsal kapıya yaklaşırken kararlı adımlarla ağır gelir ruhun sana...
ışığı çağıran ses nedensiz sorgularda tutsak sözcükler dokuz boğumda kesilir hükmü sevdanın ağır gelir bu roman sana!
yüzünün sokaklarını eskitir yağmurlar oysa yüreğimdeki resmin gün ışığı kadar berraktı avucumda .... Bu iki dizeyi alıp alt alta koyarak yeniden okudum şiiri.Nedense tüm şiir bu iki dizede gizliymiş gibi geldi bana. Acıdan acuna kadar kadar uzanan ağır bir roman şiir. Kutluyorum. Selam ve saygılarımla.
seğiren hayalleri karşılar gece çığlık çığlığa şimdi hangi kente koşar sağrısı terli atlar solar ona dair tüm hatıralar oysa yüreğimdeki resmin gün ışığı kadar berraktı avucumda ıslak şimdi izlerinin olduğu sokaklar...____________________hem iliklerine işler o ıslak gece...
hangi şehrin peronuna girse gözlerim, sensizlik karşılar, yalnızlık uğurlar....
içime hüzün olup çöken dizelerdi... özel ve güzel...aslıca...