(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tahassür … şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tahassür … şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
-Hazana sürdüm yüzümü hüznüm ağladı .. doğmasın güneş nöbetlerdeyim ...-
finalde bende yürüyorum hüznün üzerine..sabahı istemiyorum nedense..hayat burada donmalı..gül öylece kalmalı derdi bir şair..hayat burada böylece kendi makamında kalmalı..sabah canım çok yanacak şehri ve anıları tekrar görünce
yüzüm yüzünün uykusunda uykumda yorgun kederim sen diye başlayan cümlelerim sus …
zaten yoklarla dolu bir yaşamdan arta kalanız...
sadece gece şahit en gercek masallara ve de en yalan gerçeklere....içimizde grinin bin bir tonu hangisine dokunsak bulanıyoruz hüzne...o hüznümüz hep ağladıda güneş yinede doğdu her sabah üstümüze...ne avucumuzdaki grilere aldırdı nede yorgun kaderimize...varsın doğsun vardır aydıntattığı gönüller elbet...
Her şeyin çok hiçbir şeyin yok olduğu dünyada bir su damlası buharlaşıp yok olan yaşamak … ..okuyunca dörtlügü her dinledigimde icimi burkan gercekci "Gectim dünya üzerinden, ölüm bir nefes derinnden" isimli halk türküsü geldi aklima..aynida türküde denildigi gibi derin bir nefesin alindiktan verilinceye kadarki kavramda gecen zamandir...
Kaleminize dert görmesin okudukca ic cektim, saygilarimla
hüznüm ağladı .. doğmasın güneş nöbetlerdeyim ...-
finalde bende yürüyorum hüznün üzerine..sabahı istemiyorum nedense..hayat burada donmalı..gül öylece kalmalı derdi bir şair..hayat burada böylece kendi makamında kalmalı..sabah canım çok yanacak şehri ve anıları tekrar görünce
çok güzel bir şiir
saygılarımla