Yorgun bedenimin yükünü Hangi kelimeler hafifletir bilmiyorum ! Ya yüreğimin sızısını,içimin acısını ? Hani ; Ağlamayı ayıp saymasam Oturup günlerce ağlayacağım Ama ; İçimdeki bu sızı öyle derinlerde kii Ağlamakla atılabilecek gibi değil. Ne çare ; Elim kana bulaşmış bir kere Ne zaman Kerbelâ’dan geçsem Üstüm başım kan içinde, Biraz sendelesem Kuvvetleniyor şêr, Maazallah ; Yere düşecek olsam,alkış tutacaklar Ölen ölür, yaşayan görür. Dilerim sende görürsün ! O zaman öğreceksin, onur ne demek Duyacaksın, Temmuz sıcağında insana, Aba giydiren o zalim güç nasıl donacak. Zaten, yaşam dediğin nedir ki Sadece nefes almaktan öte, Akit mi imzaladık sonumuz değsin diye arşa? Kısır bir döngü içinde Esaret, bedel ve sonrası malum kader. Bundan sonra ne yaşanacaksa Hepsi sana endeksli olacak . Sen ! Bütün güllerden aldığın dikenleri getirip bana , Birer birer batırmış olsan da bağrıma, Akan her damla için Sinemde, gonca bir gül açtı diyeceğim ! Allah biliyor, Ant içtim. Yediğim ekmek,içtiğim su olsun şahidim. Ya SEN hep SEN ! Senin olmadan ölmeyeceğim !..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YA SEN !... HEP SEN ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YA SEN !... HEP SEN ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vallahi harikaydı Hande...Gönül titreşimleri gonca güller gibi düşmüş şiire.Her türlü yazıyorsun ve her yazdığın güzel oluyor...Dalga geçer gibi,kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyorsun kelimelerle...büyük bir hakimiyet,büyük bir kabiliyet.Sadece şiiri düşündüğünde şiir gibi doğuyorsun.Bu ne hız ya...yetişmekte zorlanıyoruz.Ama çok güzel biz seviyoruz senin yazdıklarını.Tebrikler.
Sen ! Bütün güllerden aldığın dikenleri getirip bana , Birer birer batırmış olsan da bağrıma, Akan her damla için Sinemde, gonca bir gül açtı diyeceğim ! Allah biliyor, Ant içtim. Yediğim ekmek,içtiğim su olsun şahidim. Ya SEN hep SEN ! Senin olmadan ölmeyeceğim !..
umarım dileğiniz kabul olur sevgili şair'e...sevgiler...
Sen ! Bütün güllerden aldığın dikenleri bana getirip, Birer birer batırmış olsan da bağrıma, Akan her damla için Sinemde, gonca bir gül açtı diyeceğim ! Allah biliyor, Ant içtim. Yediğim ekmek,içtiğim su olsun şahidim. Ya SEN hep SEN ! Senin olmadan ölmeyeceğim !..
And içtim.
Yediğim ekmek,içtiğim su olsun şahidim.
Ya SEN hep SEN !
Senin olmadan ÖLMEYECEĞİM !...
Mükemmeldi sayın Hande hanım.Yürek sızlatanlara selâm olsun.
umarım dileğiniz kabul olur.
Selâm ve saygılarımla.