Sen hayatıma girmeden önce Hırçın deli gibi çağlayan Bir nehir gibiydim... Sen geldin duruldum, Sakinleştim uysallaştım Ama sen ne zaman gittin Ben o zaman bittim.. Kendimi kaybettim...ne nehir kaldı, Ne de başka bişi... Şiirlerin arasında gizliyorum, Kendimi ve seni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENDEN ÖNCE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENDEN ÖNCE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hangi hasret bu denli ağır, ya da sunulan yürek. aşk sussun sen bağır sevdana bir en gerek…..İçimden geldi ve yazdım......... sevdadan öncesi ve sonrası, tabiki farklı, yüreğin atış hızı bile farklı olur. iyiki gizlenecek bir yer var şiirlerde olsa........
Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Kaleminiz susmasın. saygılarımla.....
Sen hayatıma girmeden önce Hırçın deli gibi çağıldayan Bir nehir gibiydim... Sen geldin duruldum, Sakinleştim uysallaştım Ama sen ne zaman gittin Ben o zaman bittim.. Kendimi kaybettim...ne nehir kaldı, Ne de başka bişi... Şiirlerin arasında gizliyorum, Kendimi ve seni...
Çok güzel bir şiirdi. Sizi yürekten kutlarım. Saygı ve selamlarımla.
şiirlerimin arasına gizliyorum kendinimi ve seni
tebriklerrr