Bugün; gün döner eskiye, gider yavaş yavaş Eser sam yelleri, vurur izbe hayatlara Kokusu gelir önceden, sızar gönle Buruk bir tat verir halin haline Fincan düşer, heyecanla gelir göze Kılı kırk yarar sevgili, nice anılara Başlar tüm hatıralar…
Geyikler kurulur üstüne uzak diyarlardan Ateşler yükselir yüksek yüksek Üzerinde hanlar kurulur yolculara Sokulur seyyahlar fincan hatırına Dem düşer ağızlara eriyen buzlardan İçin için yanarlar...
Falcımız oturur başına bak bak çekerek Hilesine tuz banıp, gerçeği örterek Umulduk hikayeler yazar oracıkta bir bir İstediğin bu muydu can sanki Elleri ellerinde oynaşır iki sevgili Şimdi çok seviyorlar…
Dök kahveci acı bir kahveden bana da dök Köpüğü yemenden olsun Kalpler hicranda da olsa Kırk yıl adı kalsın tadında,damağımda Yar deminde ibretler sunsun yar Her fincanda bir başka bahar var Her kahve bir fincana dolar Yar işte; bu yar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fincan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fincan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
falcının hep istediğimiz şeyleri söylemesini bekleriz..:)) çok güzel anlatım.özellikle kahve severleri için.. paylaştığınız için teşekkürler. saygılarımla.
Dök kahveci acı bir kahveden bana da dök Köpüğü yemenden olsun Kalpler hicranda da olsa Kırk yıl adı kalsın tadında,damağımda Yar deminde ibretler sunsun yar Her fincanda bir başka bahar var Her kahve bir fincana dolar Yar işte; bu yar…
Haberin olsun...’fincanı taştan oyarlar...’
Çok hoş bir anlatımdı.Kutlarım bu güzel şiirinizi.Saygı ve selamlar...
Ahh ahhh ben de rica edeyim sayın üstadım şöyle bol köpüklüsünden , bahsettiğiniz kimliği yemen menşeği olanından . Beyazından olursa yalana bile ihtiyaç duyuluyor demi üstadım. Heleki o beyazda umut varsa, mutluluk varsa. Kim bilir sureti gerçeğini çağırır zamanın kollarında 40 kere fal baktırılırsa kim bile gerçekleşiverir Umutların yüklendiği telvelerce mutluluklarınız daim olsun. Öyle güzel bir anlatım ki.Etkilenmemek işten bile değil. Gönlünüze daim esenlik ve mutluluk dileklerime mükemmel ötesi eserinizi candan kutlarım. Selam ve sonsuz saygılarımla.