Kayalar yağıyor gökyüzünden Kesik bir bulut çığlığına karışıyor rüzgar Çatlak bir deniz peşinden gidiyor Duygular şimdi alabora Dalga delirmesi diyorlar kalleştir fırtına Tokatlar peş peşe iniyor S/aklanmak istiyorum Yasaklı ve derin bir uçurumun kenarında Tutkulardan sefil ellerimde hoyrat hayat ipi
İçimdeki kadına son bir çağrı Talihimden Zamansız sevdalar çıkarıyor önüme izleri derin kan revan ömrüm Bilge bir aşk diliyorum Düşmek üzereyken Önümdeki yardan Ürkek umutlarıma tutunup Ve kaçmak acılardan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖTE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖTE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalbin ağlasada gülümse inadına Düşler takıp saçlarına yürü umutlara.. Kurduğun hayalleri ayazlar yıksada Sen yeter ki hep ümit et, Hayat döner sana.. çok güzel olmuş tebrik ederim ama bunlarıda unutmamak gerekir sonuçta. nede olsa hayat döner bir insana. saygılar.
bir adres şiire bir adres bir de yüreğe bir adres ne aransa boş bir ömürde rüzgar yetse ekinim yetmiyor kendimi savurmama bi bakıma ölüyüz köksüz ve öksüz bir devran içindeyiz ne fark eder bir şiir bir de gidilecek yer var
Yıldız.Acılardır insanı insan yapan.Herşey ama tepetaklak olluyor çok şey.Şiirinin her zaman ki ve hep olduğu gibi vurgulu son mısraları.Yürek yangını şiirlerin.Sevgilerimle.
vurdu bir rüzgar yıktı beni karıştım denizler sulara yıldızlar kalmıştı gözlerimde ederken veda
o günlerde böyle değildim içimde deli rüzgar bir göğe çıkardım inerdim bir yere derken elveda
dikeni yırtardı gülün ,ellerimi acı bir gülüş seslenirdim yaşamak güzel şey her nasıl olursa sadece bir kere yok bir daha asla.
tekrar sevgilerimle ve başarı dileklerimle.
munır tarafından 7/9/2009 1:11:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Duygular şimdi alabora Dalga delirmesi diyorlar kalleştir fırtına Tokatlar peş peşe iniyor S/aklanmak istiyorum ================================ İnsanoğlunun fıtratında var şiddet, Her kötü olayda bir hayır vardır sabret . Tebrikler..