Ayrılığın mührü vurulunca yüreklerimize Bir dizi mukayese geçti Canımda can,cismimde zan olmamış kalbimin üzerinden. Kararlarımızın nihayet bulduğu yerde Kendine bile ait olamamış İki iğreti insanın, İki iğreti yükünü sırtımızda taşımak Fark edemediğimiz bir zafiyetti belki de, İçten içe,içimizi kemiren. Savaş artığı nasır tutmuş yüreklerimizde Biz ne kadar olmasını istesek de Nedense hep sahte durdu Üzerimize dikilmiş bu elbise. Kim bilir ; Belki de yüreklerimizdeki bataklıktı Öncelikle kurutulması gereken asıl bölge. Her şeyin önemini kaybettiği bir zamanda Boşluğu karanlıkların doldurduğu Sınanmanın geçersizliğin de, Kaygan bir zemin üzerinde Düşmeden, ayakta dik durabilmekti bence asl olan irade. Aşk dediğin felsefe Kalbe ve tene sayısız çağrılarla Sınırsız okşayışlar yaparak En mahrem yerlere Sessizce ve saygısızca sızmak mıydı yoksa ? Oysa ; Sevgi, sınırlandırılamayacak kadar özgür Aşk, meçhul bir karanlığı aydınlatacak kadar Işık olmalıydı yüreklerde. Olmadı ! Olamadı !... Hayat, zorlu bir sınavın En acımasız ve en çapraşık sorularıyla İmtihan ediyorken beni Üzerime gölgesi düşen bulutların ağırlığıyla ezilip Ruhu teslim ediyorken bedenim Işığa koşan pervaneler gibi Ateşine düştüm. Vebalim ve hükmüm elinden oldu ! Yandıkça yandı,kanadıkça kanadı Sonunda ; Öldü kalbim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEBAL VE HÜKÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEBAL VE HÜKÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah rahmet eylesin...ayrılıkların şairi Hande hanım yine paralamış yüreğini..içli kelimelerle vurmuş dizelere.İçerik ve anlatım harika.Ben çok tuttum.Tebrikler.
Olmadı ! Olamadı !... Hayat, zorlu bir sınavın En acımasız ve en çapraşık sorularıyla İmtihan ediyorken beni Üzerime gölgesi düşen bulutların ağırlığıyla ezilip Ruhu teslim ediyorken bedenim Işığa koşan pervaneler gibi Ateşine düştüm. Vebalim ve hükmüm elinden oldu ! Yandıkça yandı,kanadıkça kanadı Sonunda ; Öldü kalbim.
Çok güzel bir şiirdi. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
Sevgi, sınırlandırılamayacak kadar özgür
Aşk, meçhul bir karanlığı aydınlatacak kadar
Işık olmalıydı yüreklerde.
hocam kaleminizden harika bir şiir okudum...sevgiler....