Hayatım kördüğüm, ruhum bilmece Dilimde muhteşem üç harf tek hece Ağlamak istiyor gözüm bu gece Sevdanın dikenli yollarındayım
Sevdanın dikenli yollarındayım İmkânsız bir aşkın kollarındayım.
Nasıl bir sevdadır anlayamadım Tuzağa itiyor attığım adım Uçmaya gücüm yok kırık kanadım Sevdanın dikenli yollarındayım
Sevdanın dikenli yollarındayım İmkânsız bir aşkın kollarındayım.
Bu aşkın sevinci acısı başka İçimde köklenen sancısı başka Kardeşi, yoldaşı, bacısı başka Sevdanın dikenli yollarındayım
Sevdanın dikenli yollarındayım İmkânsız bir aşkın kollarındayım.
AFET KIRAT
Sitelerde bakıyorum birçok arkadaşın şiiri besteleniyor. Ne yapalım tarzımıza uymasa da içten içe imrendim. İşin kötüsü 6+5 lik de yazamıyorum. Zorla Hoca’ya zorla birkaç satır bir şeyler yazıp gönderdim. Türkü sözü olmasa da, kendi tarzına uymasa da emek vermiş bana bir türkü yapmış, seslendirmiş, göndermiş. Emeğini esirgemeyen değerli kardeşimin bu davranışı beni çok mutlu etti. Dostlarımla paylaşmak istedim.
Sonsuz teşekkürler Sayın ZORLA… Sayfamdaki kırmızıgülleri sana gönderiyorum.
Not: Bilgisayarımdaki problem yüzünden fazla giriş yapamıyor olsam da, elimden geldiğince ziyaretinize gelmeye çalışıyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİM TÜRKÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİM TÜRKÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu aşkın sevinci acısı başka İçimde köklenen sancısı başka Kardeşi, yoldaşı, bacısı başka Sevdanın dikenli yollarındayım
Sevdanın dikenli yollarındayım İmkânsız bir aşkın kollarındayım.
Çok güzel bir şiirden çok güzel bir türkü olmuş... Yüreğinize sağlık Afet hanım, Mustafa beyin de yüreğine ve nefesine sağlık... Her iki yüreği de en içten duygularımla kutluyorum, selamlar, saygılar...
Türkü severim hem de çok.Dinleyemedim kökü kuruyasıca virüsler yüzünden.Güfteye laf söylemek düşmez haddime ustaların sözü yanısıra.Diğer laptop geldiğinde dinlemek üzere saygımı bırakarak ayrılıyorum sayfanızdan.
Sevdanın dikenli yollarındayım İmkânsız bir aşkın kollarındayım.
..................................
bir zamanlar hep koştum, sonu gelmeyecek gibi uzanan yollarda dikenler battı ayaklarıma taşlar yardı,kanattı ama,ben yinede koştum... ciğerime acılar salan yaralarla, koca kayalar arasında yılmadan,nefes almadan sarp geçitlerin uçsuz bucaksız yollarında koştum...
biliyordum ki,o yolların sonunda AŞK vardı, alnımın yazısı,gözlerimin ışığı ekmeğim,suyum,uykumdan ziyade sen vardın...
şimdi güllerle bezenmiş atlas otlarıyla çevrili yollardayım... bir yanım başak tarlaları bir yanım sümbül ağaçları, ama,yalnızım giden umudun ardından hayat denilen yolun ortasında tek başımayım... artık koşamıyorum, koşmak değil yürüyemiyorum, yürümek değil adım bile atamıyorum...
çünkü bu yolların sonunda bin yıldır beni bekleyen AŞK yok, küçük kızın sevinci yok, hiçbir yolun sonunda artık sen yoksun ... onun için artık koşmam,koşamam onun için yürümem,yürüyemem AŞK için,SEN'in için hep sessiz yerimdeyim, hayat denilen yolun ortasında olduğum gibi ve hep olduğum yerdeyim...
kıskandım:( ben de istiyorum banane banane :))))))))))
inanın çok güzel olmuş bu mustafa hocanın bizden çektiği nedir ya al bu şiiri yorumla diye başının etini yiyoduk şimdi de al bunu bestele ve söle:) eee sanat için her mübah değil mi? her iki yüreği de kutluyorum çok güzel olmuş afet hocam mustafa hocamın da ağzına sağlık sağlıcakla
Bugüne bakınca hep susmuşum. Dert dediğimiz şu ağlayışa sürgün sebeplerinde sürekli konuşuruz. Ama bugün ben hepsini unuttum. Bu sayfaya gelmeme vesile olan sevgili Zorla Hocam, Abim, Baba yüreklime de tarifi olmayan teşekkürümü sadece bir iki kelimeyle sunuyorum kabulünüzse eğer. İyi ki varsınız...
Türkü ki türkü lezzeti tabi yürek sesinden gelince aksini görmek de neye hacet. Bir zamanlar türkünün dilini bilmezdim hatta onun toprağında doğmuş olmam bile fayda vermiyordu. Ama yıllarla türkü hayata sızmayı öyle bir bilişle sarıyor ki tutmak ne mümkün. Şimdi dinlerken öyle sazım çalsın ben yatayım gibi bakmıyorum. Emek harcadım onu anlamak için o da bana gelmeyi bilsin ya da aslı da bu ki getirmeyi bileyim dizime. 6+5 heceden sözü olmuş şairin. Ben heceden anlamadığım için yorum yapmam. Tabi saymayı ve durak hesabını biliyorum ama yüreğimi oraya dokundurmadığım için anlamak işime gelmiyor. Onun için heceliğine bir şey diyemeyeceğim ama onurunu hissettiğimi bilin derim bu sayfada olmamdan ötürü.
Şiirse şiir sesse ses türküyse türkü. Bizim gönlümüz altına, pula , çula vurgun değildir. İncesi hatta virgülcesi olsun hayatta adına sevgi densin emek densin boyun kıldan ince.
Kutluyorum Zorla'yı ve şairi. Daim olsun böylesine sevgi sesleri...
Sevgimle..
**Havin_** tarafından 6/18/2009 8:30:34 PM zamanında düzenlenmiştir.