SÖYLENMEMİŞLER HEP BÖYLE,BİR FESLEĞEN ÇİÇEĞİNİN ŞARKISINDA MI DUYULACAK...?
Sen benim ruhumda ve beynimde Öyle ulaşılmaz yücelerdesin ki,bir sır gibi… Kuşlara bile söyleyemem, Sınırını koyamam, Tarifini edemem…
Seni “yok”ken ,”var” edip Nefesin nefesimin yanında olduğunda bile, Yokluğunu hissederken… Gözlerim gözlerinin içinde, Gideceksin diye seni özlerken… Şimdi içimde kızıl bir hasretsin artık…
Ben ,sen,olmadan Ben ,aşk,olmadan Ve,ben seni tanımadan önce Yaşadığım tüm sensiz yıllarımı Tekrar geriye çevirebilsem Seninle tekrar yaşayabilsem o zamanları… En başından, iki küçük çocuk olsak mesela, Maviyle yeşilin birleşimini resmetsek. Çıplak ayaklarla koşuşturduğumuz çayırlarda, Kelebeklerle yarışıp,güneşe karşı dans etsek. Rüzgarların savurduğu saçlarımın dalgasını seyretsek. Böğürtlenlerin lezzetinde gülüşürken, Boyanan ellerimiz için bir de üzerine azar işitsek. Bana süpürge çöpüne dizdiğimiz papatyalardan taç, Sana mısır püsküllerinden bıyık yaparken, Şimdi içimde kızıl bir hasretsin artık…
Ben ,sen,olmadan Ben ,aşk,olmadan Ve,ben seni tanımadan önce Yaşadığım tüm sensiz yıllarımı Tekrar geriye çevirebilsem Seninle tekrar yaşayabilsem o zamanları… En başından, mermer gözlerinin gizli bahçesinde, Keskin kokusunun ciğerini yaktığı, mor bir fesleğen çiçeği olsam,mesela… Sevginle sulanıp, Aşk gibi,aşkınla büyüdükçe yalnız senin için açsam… Solacağım korkusunu yüreğimde taşımadan, Yalnızca senin çiçeğin, Yada fesleğen kokulu yarin olsam..
Şimdi içimde kızıl bir hasretsin artık… Seni o kadar çok özlüyorum ki… Seni o kadar çok arıyorum ki… Yokluğunda acıyıp,kanarken, Gözlerimin gördüğü aynalardaki ben dahil, Her şey “sen” oluyorsun biranda… Kulağımın duyduğu tüm sesler,senin sesin oluyor… Ve,bütün sesler kalbimle beynim arasında Fesleğen kokan bir tek hece olup çınlıyor “SEN” diye….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FESLEĞEN KOKAN TEK HECE’desin… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FESLEĞEN KOKAN TEK HECE’desin… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen benim ruhumda ve beynimde Öyle ulaşılmaz yücelerdesin ki,bir sır gibi… Kuşlara bile söyleyemem, Sınırını koyamam, Tarifini edemem…
Seni “yok”ken ,”var” edip Nefesin nefesimin yanında olduğunda bile, Yokluğunu hissederken… Gözlerim gözlerinin içinde, Gideceksin diye seni özlerken… Şimdi içimde kızıl bir hasretsin artık…''
merhaba güzel insan kutlarım seni ve şiirini yüreğine sağlık hele şiir okuyuşun çok güzel sevgiyle kal hasretin kavruk yüzü gecene ay doğsun hep kurduğun düşte bıraktığın gülüşte kal
Olağandışı bir anlatım farklı bir lisan meydana getirmişsiniz sanki.. mısralarn birbirini tamamlaması ve kelimelerin birbirini kovalaması çok ender güzellikte ki bir eseri okumamıza sahip olmuş.. hüzün kokan hüzünü anlatan bi o kadarda gönül arsalaranızda ki sevda kokusunu sunmuşsunuz bize... okurken durduğum tekrar başa döndüğüm güzellikte bir eserdi... Tebriklerimi kabul buyurunuz rica ederim... Saygılarımla İsmail Yılmaz
İçten gelen, güzel anlatımlı satırlardı. Bir şey itiraf edeyim mi: Bir ara, satır aralarında kayboldum desem yalan olmaz hani...
Kutlarım kalemini, T E B R İ K L E R! Canan Kız... Hayallerin çoğalıp, umut olsun, yüreğe dolsun, yıldız yıldız! ------------------------------------------------------------------------- Selâm ve sevgilerimle... İ.GÖKTAŞ İ Z M İ R
Dokunduğumuz her seyde hayat vardir… tutunamadiklarimiz mi dir bizi haya?laynalarda konusturan… yoksa "ben" ile biz"in, hayal ile gerceğin,yanlis ile doğrunun gizemin de mi yatiyor dokunamadiklarimiz ... ve fesleğenlerin kokusunda,kilitli sandiklarin gergefliginde mi çentikli yalnizliklarimizi besliyoruz..… sonra hayallerimizin gölgesinde büyüyüp siirlerimizde mi hayat bulduruyoruz?…Kelimelerimizin darağacinda, yalnizligimizin sultasinda,hayallerimizin ipeksi dokunuslarinda siirsiz kalmamak dileğiyle….
Ben ,sen,olmadan Ben ,aşk,olmadan Ve,ben seni tanımadan önce Yaşadığım tüm sensiz yıllarımı Tekrar geriye çevirebilsem Seninle tekrar yaşayabilsem o zamanları… En başından, mermer gözlerinin gizli bahçesinde, Keskin kokusunun ciğerini yaktığı, mor bir fesleğen çiçeği olsam,mesela… Sevginle sulanıp, Aşk gibi,aşkınla büyüdükçe yalnız senin için açsam… Solacağım korkusunu yüreğimde taşımadan, Yalnızca senin çiçeğin, Yada fesleğen kokulu yarin olsam..
Ben ,sen,olmadan Ben ,aşk,olmadan Ve,ben seni tanımadan önce Yaşadığım tüm sensiz yıllarımı Tekrar geriye çevirebilsem Seninle tekrar yaşayabilsem o zamanları… En başından, mermer gözlerinin gizli bahçesinde, Keskin kokusunun ciğerini yaktığı, mor bir fesleğen çiçeği olsam,mesela… Sevginle sulanıp, Aşk gibi,aşkınla büyüdükçe yalnız senin için açsam… Solacağım korkusunu yüreğimde taşımadan, Yalnızca senin çiçeğin, Yada fesleğen kokulu yarin olsam..
Geride kalanlar hep geçmişteki günleri özlerken o günleri anıp kızıla boyanan bir hasretle yürekleri sızlarken ne yazıkki çekip gidenler bunun farkında dahi olmuyor. Çünkü onlar yüzlerini dönüp gidince arkasında bir şeyleri kalmıyor aksine geride kalanın umutlarını düşlerini hayallerini yaşanılası yarınlarını da çalıp gidiyorlar. İşte kendisine verilen değeri bilmeyen yürekte olanla, yüreği burkup gidenlere yazıklar olsun diyorum en kalbi duygularımla. Çok güzel hasret dolu bir şiirdi, hüzünlüydü. Gönlünüze sağlık selamlar.
her geçen gün insan geçmişe daha da özlem duyuyor. bir 20 yıl sonra belki bu günleride arayacağız. hayat yaşam git gide zorlaşıyor yürekler acıyla doluyor. size mutlu neşeli çocuksu aşklı günler diliyorum. selamlar
Şimdi içimde kızıl bir hasretsin artık… Seni o kadar çok özlüyorum ki… Seni o kadar çok arıyorum ki… Yokluğunda acıyıp,kanarken, Gözlerimin gördüğü aynalardaki ben dahil, Her şey “sen” oluyorsun biranda… Kulağımın duyduğu tüm sesler,senin sesin oluyor… Ve,bütün sesler kalbimle beynim arasında Fesleğen kokan bir tek hece olup çınlıyor “SEN” diye….
Olabildigi kadar sade ve anlamli, sevgisi icin en ufak gülümseyisleri varligina sigdirmak, kücücük anlari bir dünyaya dagitmak ve o umutla yasamak.. Sevgi böyle birsey iste, dupduru bir yönü vardir,büyüsü ile bizi issiz adalara imkansiz mutluluklara sürükler, sonu acitir yüregi ama yinede pisman olmaz , yilmaz .. isiga dogru yol alir
Şimdi içimde kızıl bir hasretsin artık… Seni o kadar çok özlüyorum ki… Seni o kadar çok arıyorum ki… Yokluğunda acıyıp,kanarken, Gözlerimin gördüğü aynalardaki ben dahil, Her şey “sen” oluyorsun biranda… Kulağımın duyduğu tüm sesler,senin sesin oluyor… Ve,bütün sesler kalbimle beynim arasında Fesleğen kokan bir tek hece olup çınlıyor “SEN” diye….
Billur sesinizle yorum,içerik hepsi mükemmel olmuş. Çok beğendim. Kutlarım emeğinizi ve sizi. Selam sevgiler.
Bana süpürge çöpüne dizdiğimiz papatyalardan taç, Sana mısır püsküllerinden bıyık yaparken,
şiirin bütünüyle güzeldi yalnız bu iki mısra bana maziyi anımsattı aynı sendeki gibi şimdi düşündümde o bir zamanlar kırlarda bol bol toplayıp karne falı yaptığımız ve sevdiklerimize verdiğimiz papatyalar nerede o mısır püskülünü bıyık yaptığımız zamanlar nerde sanırım git gide yaşlanıyoruz ve biz büyüdükçe kirleniyor dünya geçmişe özlemimde olsa yandığım tek şey şimdiki çocukların bizim yaşadığımız saf ve somut dünyayı yaşayamıyacak olmaları ve onlara bu kötülüğü kendi ellerimizle hazırlamamız bak bu iki satırından bu kadar yorum çıkardım diyer satırlarınıda detaylı yorumlasam senide ağlatırım burda en iyisi ben susayım o güzel şiirin senin dilince konuşsun satırlarında ,sevgi ile kal
o çinçan oyunlarınız yokmuydu ,o beş taşlar kalem traşlar,kukalı saklambaçlar,ebe elim sende ile bir birini kovalayan arkadaşlar zıldır zımba deyip tek ayak sekmeler,uzun eşşek yapıp en orta yerinden eşeği çökertmeler yağlı kayışı çekip malkoç oğlu gibi kime gelirse sallamalar,sabahtan akşama kadar doya doya o çocukluğu çocukça yaşanılan yıllar şimdi neredesiniz sence nerdeler biliyormusun o zaman girdabının dibine doğru sürüklenmekteler ve birdaha çocuk asla olamıyacağız o papatyalar bir daha asla öyle güzel kokmuyacak bol bol papatyaların canını yakıp bir daha papatya falları açamıyacağız; kusuruma bakma ben devam etmek istedim verdiğin cevaba sadece biraz duygulandım gecenin bu vakti umarım karamsar bir tablo çizmemişimdir gecene saygılarımla
sabahtan beri aynı duygulardayım arkadaşım,aslında bir tarafım hep çocuk kaldı ama,büyüyen taraflarımı farkedince içim bayağı sızladı...
kim ne derse desin,bu yaşımda sokakta ne kadar çocuk varsa topladım,onlara çocukluğumun oyunlarını öğrettim,zevk aldılar,eminim uzun süre devam edecek bu oyunlar...
belki de en büyük suçumuz bu...biz çocukluğumuzu unutursak,şimdi onların nasıl çocuk olmasını bekleriz...tüm çocukları kendimizle büyütmüşük meğer...
Şimdi içimde kızıl bir hasretsin artık… Seni o kadar çok özlüyorum ki… Seni o kadar çok arıyorum ki… Yokluğunda acıyıp,kanarken, Gözlerimin gördüğü aynalardaki ben dahil, Her şey “sen” oluyorsun biranda… Kulağımın duyduğu tüm sesler,senin sesin oluyor… Ve,bütün sesler kalbimle beynim arasında Fesleğen kokan bir tek hece olup çınlıyor “SEN” diye….
Sade bir güzellikte duygu yoğunluğu vardı, geçmişin o sancılı dönemlerini yağmur yıkamalarına bırakan..Sesiniz oldukça ince ve yorum oldukça iyi, yalnız satır aralarında virgül sonrası bir es bırakınız birde virgül koymayıpta yorum yaparken nefes aldığınız yerler var, bir sonrakinde umarım ışık tutar, güzel bir sayfa idi emeğe sağlık...
Ben ,sen,olmadan Ben ,aşk,olmadan Ve,ben seni tanımadan önce Yaşadığım tüm sensiz yıllarımı Tekrar geriye çevirebilsem Seninle tekrar yaşayabilsem o zamanları HAYATIN YÜK OLACAĞINI ANLAYABİLSEYDİK HANGİMİZ BÜYÜMEK İSTERDİK Kİ..GÜZEL BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEWMNİNİZ DERT GÖRMESİN
KÜÇÜKKEN SARI LÜLE SAÇLI,HERŞEYE GÜLEN BİR KIZDIM...ŞİMDİ DEDİĞİNİZ GİBİ HAYATIN YÜK OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜM ZAMANLARDA BİLE,NE YANA DÖNSEM O KÜÇÜK KIZIN BANA EL SALLADIĞINI GÖRÜRÜM VE TÜM YÜKLER GİDİVERİR...
İÇİMİZDEKİ ÇOCUĞUN HİÇ BÜYÜMEMESİ DİLEĞİMLE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA AK DUVAKLI UMUTLAR KİRLETİLMEMİŞ SEVDALAR GİBİ BIR DAHA Kİ GELİŞİME KADAR CİCİ BAKIN ONLARA YASEMİNLER ÇABUK SOLARLAR SOLDURMA SEVGİLER........
Ben ,sen,olmadan Ben ,aşk,olmadan Ve,ben seni tanımadan önce Yaşadığım tüm sensiz yıllarımı Tekrar geriye çevirebilsem Seninle tekrar yaşayabilsem o zamanları… En başından, mermer gözlerinin gizli bahçesinde, Keskin kokusunun ciğerini yaktığı, mor bir fesleğen çiçeği olsam,mesela… Sevginle sulanıp, Aşk gibi,aşkınla büyüdükçe yalnız senin için açsam… Solacağım korkusunu yüreğimde taşımadan, Yalnızca senin çiçeğin, Yada fesleğen kokulu yarin olsam..
........................Fon müzik,Seslendirme-yorum ve şiir güzel olmuşlar--5 Kutlarım efendim
Seni “yok”ken ,”var” edip Nefesin nefesimin yanında olduğunda bile, Yokluğunu hissederken… Gözlerim gözlerinin içinde, Gideceksin diye seni özlerken… Şimdi içimde kızıl bir hasretsin artık…
Şimdi içimde kızıl bir hasretsin artık… Seni o kadar çok özlüyorum ki… Seni o kadar çok arıyorum ki… Yokluğunda acıyıp,kanarken, Gözlerimin gördüğü aynalardaki ben dahil, Her şey “sen” oluyorsun biranda… Kulağımın duyduğu tüm sesler,senin sesin oluyor… Ve,bütün sesler kalbimle beynim arasında Fesleğen kokan bir tek hece olup çınlıyor “SEN” diye….
Yalnızca senin çiçeğin, Yada fesleğen kokulu yarin olsam.. ...
Şimdi içimde kızıl bir hasretsin artık… Seni o kadar çok özlüyorum ki… Seni o kadar çok arıyorum ki… Yokluğunda acıyıp,kanarken, Gözlerimin gördüğü aynalardaki ben dahil, Her şey “sen” oluyorsun biranda… Kulağımın duyduğu tüm sesler,senin sesin oluyor… Ve,bütün sesler kalbimle beynim arasında Fesleğen kokan bir tek hece olup çınlıyor “SEN” diye….
... ya mükemmel ve canım öyle yanıyor ki şuan..şiirizde aldım soluğumu... bi daha okudum bi daha ve bidaha okuyacaqım.. muHTeşemdi..tebrkLer