açıl , ey ! yıllar evvel sırladığım gönül kapım… uçun , ey ! kuytusuna tüneyen baykuşlarım… ve siz ! diz çökün , ey ! halden anlamayan nefsi duygularım…
ha kırıldı ha kırılacak billur bir kafeste tuttuğum aşkım…
sanma ki yele verdim senli hatıraları, yakarım belki hayalini yazsam senin için tek bir dize bile, ve soyunup gelsem hüzünlerimden, inan cihan titrer benim yerime…
adın, son buseden kalan yağmur duasıdır; durur kenarında dudağımın ve ne zaman ansam adını, gönlümden bir üveyik havalanır ...
gidişin; çeliğe su verir gibiydi. gittiğinden beri çelik misali yüreğim.
gelişin …
şehrayin…
/ bitmeyen bir anın dinmeyen bir ahın nakıs bir nazmın girizgâhı gibisin ...
aşkı bulmak seninle, ateşi bulmaktan öteydi. - ancak geç öğrendim ateşin yaktığını.
ve bıraktığımdan beri yağmura tarümar saçlarımı, içimde durur aşkın kini kehribar sarısı ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kehribar sarısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kehribar sarısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşkı bulmak seninle, ateşi bulmaktan öteydi. - ancak geç öğrendim ateşin yaktığını. TEBRİKLER ÇOK GÜZEL DİZELER OKUDUM YÜREĞİNİZE SAGLIK KALEMİNİZ DAİM OLSUN SAYGILARIMLA ZARALICAN
açıl , ey ! yıllar evvel sırladığım gönül kapım… uçun , ey ! kuytusuna tüneyen baykuşlarım… ve siz ! diz çökün , ey ! halden anlamayan nefsi duygularım…
ha kırıldı ha kırılacak billur bir kafeste tuttuğum aşkım…
gidişin; çeliğe su verir gibiydi. gittiğinden beri çelik misali yüreğim.
gelişin …
şehrayin…
/ bitmeyen bir anın dinmeyen bir ahın nakıs bir nazmın girizgâhı gibisin
aşkı bulmak seninle, ateşi bulmaktan öteydi. - ancak geç öğrendim ateşin yaktığını.
ve bıraktığımdan beri yağmura tarümar saçlarımı içimde durur aşkın kini kehribar sarısı ...___________________off dedirttiniz... dumanı tüten bu şiiri alıp gidiyorum...o kadar gönlüme yakın ki, anlatılmaz...teşekkürler sevgili berceste...vârolunuz...sevgilerim ve kalbî iyi dileklerimle... aşk daim olsun...cg
ateşi bulmaktan öteydi.
- ancak geç öğrendim ateşin yaktığını.
Şiirdeki imgelere hayran oldum.
Şairin dediği gibi---geç farkettim taşın sert olduğunu-----
çok beğendim şiirinizi.
başarılı bir serbest çalışma içerik de bir okadar duygulu.
Tebrikler.