Gözyaşlarım halen aykırı bir aşka akıyor gibi Bu kahrolası susuşlarımın içinde kararıyorum. Hadi anlat bize şimdi uzak olan düşlerimizi, Duymayalı çok uzun zaman oldu/ yıllar geçti Sahi kızımızın ismi ne olacaktı?
Gidişin sebebim oldu aldanışlara… Oysa hep diyordum bunu sana; Seni sevmekle başlamıştım yaşamaya Şimdi ölmelerimin sayısını unuttum. İnan aylak bir mevsimde seni bekliyorum…
Günlerdir evrenin öteki yüzünü düşlüyorum Dudaklarımdan akan iki çift sözle baş başa… Ve herkese “o” diyorum bizlerden biri hiç değil ki Ama anlatamıyorum seni/ susuyorum/ ağlıyorum Eksik bir şeyler kalıyor içimde parçalanıyorum…
Bu yapışkan yalnızlıkla başım fena halde dertte, Bir daha hiç senin sevgilin olamayacağımı düşündükçe: “çıldırmak değil bunlar/ çoktan boş verdim her şeye, Eğer bende herkes gibi unutmuş olsaydım-hiç farkın olmazdı! İnan seni yaşatmak adına verdiğim savaşları bir bilseydin, Ama artık hiç anlamı yok bunların… Unut sende!”
Şunu bil ki, asla yalnızlığımı seninle öldürmeyeceğim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yapışkan Yalnızlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yapışkan Yalnızlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gerçekten şiirinizi beğendim..merak ediyorum kahraman tazeoğlu okuyor musunuz şiirlerinizde onun izini yakaladım da... belki yanlış sezmişimdir. başarılar dilerim...
teşekkürler... ama ben şiir kitapları okumuyorum genellikle latin edebiyatı felsefe ve psikoloji okuyorum... bahsettiğiniz şair yada yazar neyse tanımıyorum...
Emre kardeşim yürek sesini okumak hep keyif olmuştur bende.Özleterek ekledin yine son şiirini ya beklediğime değdi.Yorumunda cevabın var ya o ayrı şiir bence. Saygılar muhabbetle
Kendinden ayrılamayan ve sırt üstü uzanan yalnızlıkların buğulu camlarına bir düşün sancısı yapışır, ufuk çizgilerimizi yürek bölünmelerimizde aradıkça. Kimi sızılarla, kimi yalnızlıklarla, kimi de isyanlarla bölünür umut, gün azalırken avuçlarımızın yaşanmamışlıklarında. Kutladım dost. Şiirce ve dostça kal.
şiirlerinizde onun izini yakaladım da...
belki yanlış sezmişimdir.
başarılar dilerim...