Bir garip yolcuyum uzak çok uzak diyarlardan geldim asırlar ötesinden yorgunum ellerim boş, boynum bükük gözyaşı dolu heybemde yalnızca kalbimi alıp getirdim sana ayrılıklarla delik deşik kalbimi başka bir şeyimde yoktu getirecek
Bir mecnunum yüreğimde Leyl-i yollar koynumda ayrılık türküleri saçlarımda kızıl çöl rüzgarı ve dudağımda kırık dökük şiirlerle yalnızlıklar boyu özlemlere akan nehirler gibi bad-ı saba ile geçip Leyl-ü Bahar’ı tanımadığın memleketlerden bilmediğin kentlerden hasret getirdim sana her adımda ağlayarak... türkü türkü koklayarak yolları...
Yıllar yılı bir seni, bir de hasretini mühürledim yüreğime kilit üstüne kilit , zincir üstüne zincir vurdum bir damladan derya yaptığım gözyaşlarıma sattım anahtarını yıldızlar dizerek hasretin ak saçlarına adım adım arşınladım yolları...
Bülbülüm gönlünün altın kafesine tutsak bir kanadım ateşler içinde bir kanadım gülistan aç pencereni sana demet demet hasret bulutbulutyağmur getirdim gözlerimden al sevdamı sevdana kar ömrünü ömrüme sarıl bir öpümlük gül gibi... kokla...
Bir göçmen kuşum ben göğünü yitirmiş kelebek bir kanadım aşk dolu bir kanadım hasret gör ki, yürek pare pare, gör ki, ayrılık tane tane gözlerimde dinmek bilmeyen bir özlemle al kat yalnızlığımı yalnızlığına… hasretimi hasretine ekle türkü kokulum...
Uzak çok uzak diyarlardan geldim yüküm ağır… yıkıldım kapına yorgun tut elimden kaldır beni düşsüzüm, düşlerine al soluksuz sevişmelerine sakla gel uzan yanıma sarıl bir asır bin yıl hasretini çektim bir güle sığdır beni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni bin yıllık hasretle sevdim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni bin yıllık hasretle sevdim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bülbülüm gönlünün altın kafesine tutsak bir kanadım ateşler içinde bir kanadım gülistan aç pencereni sana demet demet hasret bulut bulut yağmur getirdim gözlerimden al sevdamı sevdana kar ömrünü ömrüme sarıl bir öpümlük gül gibi... kokla...
sanki kendimi buldum ve maziye ılık bir yolculuk yaptım şiirinizde tebrik ederim yüreğinize kaleminize emeğinize sağlık...
Getirilenden çok nasıl getirildiği, sevdanın her ilmeğinde atılan düğümlerin iç acısı değilmidir önemli olan...güzel bir şiir okudum Sn Can Teşekkür ve saygıla...
Bir göçmen kuşum ben göğünü yitirmiş kelebek bir kanadım aşk dolu bir kanadım hasret gör ki, yürek pare pare, gör ki, ayrılık tane tane gözlerimde dinmek bilmeyen bir özlemle al kat yalnızlığımı yalnızlığına… hasretimi hasretine ekle türkü kokulum...
keyifle okudum.yüreğinize sağlık. selam ve saygılarımla
Bülbülüm
gönlünün altın kafesine tutsak
bir kanadım ateşler içinde
bir kanadım gülistan
aç pencereni
sana demet demet hasret
bulut bulut yağmur getirdim gözlerimden
al sevdamı sevdana kar
ömrünü ömrüme
sarıl bir öpümlük gül gibi...
kokla...
sanki kendimi buldum ve maziye ılık bir yolculuk yaptım şiirinizde tebrik ederim yüreğinize kaleminize emeğinize sağlık...