(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT BİR TİYATRO... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT BİR TİYATRO... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir söz vardır sevgili şairim ve ben o sözü çok severim. " Kişi gelecek için planlar yaparken kader kıs kıs gülermiş" diye.
Biz ne yaparsak yapalım içinde yaşadığımız dünta bir sahne ve biz onun içinde kendine verilmiş olan rolleri kusursuz yerine getirmeye çalışan oyuncularız. Bazen baş kaldırıp olmaz diye haykırsak da yaşan yaşanmıştır bir kere.
'' Hayat bir tiyatro hep oynanan '' belkide insanlığa verilen acının nedeni budur bir tiyatro gibi oynanması duygularla düşüncelerle var ol sevgili şaiir yüreğinize sağlık
Hayat tiyatrosunda oyun oynuyoruz işte şair.Perdeler açılıyor kapanıyor,yüzler değişiyor zaman zaman.Oyun bitene kadar verilen role devam.Sufle olsa bazen iyi olurdu diye düşünüyor insan. Saygılarımla
Ömer Hayyam’ın dediği kutuya girmeden önce rollerimizi oynamak zorundayız. Kaprisli, huzursuz, endişeli, işgüzar, çalışkan, tembel, acımasız, hoşgörülü, hastalık hastası, karamsar, neşeli, sevgi dolu, hain, yalancı, dürüst o ana hangisi lazımsa onu oynarak sergileri kendimizi.
Yürürken geçip gidiyoruz. Bir anlık bir dokunuş, bir koku kalır aklımızda diğerlerinden.
“Bir insan ne kadar yaşar?
Çığlıkla başlayıp bir nefesle bizden giden hayat..ve bu iki durumun arasına sıkışmış kısacık bir ömür…
Muhabbetle efendim…
Gusel ve anlamlı şiirinizi ve kaleminizi kutladım şiir tadında kalınız Sevgiler yüreğinize….
Ayşe B Yıldız tarafından 5/26/2009 9:19:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yürekte yaşayarak dizeler ilmek, ilmek işlenmiş satırlara ve gönülden gelen yüce duygular ile yazılmış, beğenerek ve saygı duyarak okuduğum şiir olmuş. Şiir etkili bir söylem biçimini yakalamış. Bu şiirinize ustalıkla yön verişinizi, duygu ve düşünceyi mısralarınıza kusursuz bir şekilde aktarılmış… Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Erzurum’dan sayfanıza başarılarınızın devamı dileği ile sevgi ve saygılarımı getirdim. Lütfen kabul buyurunuz.
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim ve yorumlayan nefesin her demde can olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
DİLLENEN VE DİLE GELEN YÜREĞİNİZ HER ZAMAN YEŞİL KALSIN.
HER GÜNÜNÜZÜN GÜZEL VE UĞURLU OLMASI DİLEĞİMİZDİR.
YÜREK BAHÇENİZDEN YEŞİLLİKLER EKSİK OLMASIN.
GÖNÜL ESİNTİLERİNİZ DAİM OLSUN.
BU GÜZEL YÜREK OKUNTULARINIZ DİLERİM BİR ÖMÜR YÜREKLERE ULAŞIR.
ŞİİRİNİZİN TESİRİ VE GÜZELLİĞİ GÜZEL YÜREKLERDE DE ŞİİRLER YEŞERMESİNE SEBEP OLUR.
GÜZEL ŞİİRLER YAZAN, YÜREĞİNİN SESİNİ YÜREKLERE İLİKLEYEN USTA ŞAİRE SELAM OLSUN.
ALLAH NAZARDAN KORUSUN.
GÖNÜL BAHÇESİNDE AÇAN GÜLLER BİR ÖMÜR SOLMASIN.
HEM HUZURLU HEM DE HER ZAMAN HUZUR ÇİÇEKELRİ AÇTIRAN OLSUN.
TEBRİKLER.
TEŞEKKÜRLER.
HOŞÇA VE DOSTÇA KALINIZ.
SELAMLAR